کد خبر: ۷۱۷۳۶۹
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس ۲ - آلومینیوم صفر؛ حفظ صدرنشینی با سرهای شکسته

تیم فوتبال پرسپولیس توانست با برتری دو بر صفر برابر آلومینیوم اراک، جایگاهش را در صدر جدول حفظ کند.
پرسپولیس ۲ - آلومینیوم صفر؛ حفظ صدرنشینی با سرهای شکسته
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۰:۵۵ شنبه شب در ورزشگاه آزادی با قضاوت امیر عرب براقی به مصاف آلومینیوم اراک رفت که این دیدار با برتری ۲ بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید.

سرخپوشان در حالی به مصاف آلومینیوم رفتند که تنها شکست این تیم در این فصل، در دیدار رفت دو تیم رقم خورد و به همین دلیل این مسابقه برای سرخپوشان علاوه بر حفظ صدر جدول، برای انتقام شکست دور رفت نیز انگیزه مضاعفی داشتند.

سرخپوشان با توجه به نیاز به سه امتیاز این دیدار، بازی را هجومی آغاز کردند و آلومینیوم بیشتر سعی در بازی دفاعی داشت.

امروز در غیاب سید جلال حسینی، امید عالیشاه بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را بر بازو بسته بود.

در دقیقه ۲ سرخپوشان صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ضربه ترابی را پورحمیدی راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۱۰ بار دیگر نیز پرسپولیس روی پاس خوب ترابی، توسط احسان پهلوان صاحب موقعیت شد اما تکل به موقع مدافع آلومینیوم مانع باز شدن دروازه این تیم شد.

در دقیقه ۲۳ روی همکاری مغانلو و ترابی، پرسپولیس صاحب موقعیت شد. ترابی پس از پشت سر گذاشتن مدافع پیش روی خود توپی را به صورت زمینی برای مغانلو ارسال کرد که این مهاجم گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه ۲۴ آلومینیوم نیز به دروازه سرخپوشان نزدیک شد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه لک به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۲ پرسپولیسی‌ها روی اشتباه مدافع آلومینیوم صاحب موقعیت شدند که پاس پشت پای مغانلو و ضربه بغل پای دقیق ترابی، با گل دوم پرسپولیس همراه شد.

در جریان این دیدار شهریار مغانلو، پوریا آریاکیا و امیر محمد هوشمند از ناحیه سر مصدوم شدند و با سری بانداژ شده بازی را ادامه دادند.

جدال لفظی علیرضا منصوریان و یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس از نکات ویژه بازی در نیمه نخست بود.

در واپسین دقایق پرسپولیس می توانست بار دیگر روی ارسال دقیق ترابی دروازه آلومینیوم را باز کند اما ضربه سر نوراللهی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در لحظات پایانی نیمه نخست نیز آلومینیوم روی یک کرنر می توانست دروازه لک را باز کند اما این توپ نیز راهی به دروازه پرسپولیس نداشت.

اولین موقعیت جدی این دیدار در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ روی دروازه آلومینیوم خلق شد که مغانلو در موقعیت خوب گلزنی قرار داشت اما پورحمیدی ضربه این بازیکن را مهار کرد.

یک دقیقه بعد آلومینیوم می‌توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. در این دقیقه حامد لک در کنترل توپ دچار مشکل شد و روی این اشتباه حامد پاکدل در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما او در موقعیت دروازه خالی توش را راهی اوت کرد.

در دقایقی از نیمه دوم فشار حملات آلومینیوم بیشتر شد و سرخپوشان روی ضد حملات چشم دوخته بودند تا اختلاف را بیشتر کنند.

سعید آقایی به خاطر خطا روی حسینی از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۸۷ سرخپوشان در شلوغی محوطه جریمه می توانستند گلزنی کنند اما ضربه عبدی راهی به دروازه تیم میهمان نداشت. در دقیقه ۹۰ شوت کنعانی زادگان با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

این دیدار در نهایت با برتری پرسپولیس خاتمه یافت.

تیم فوتبال پرسپولیس با ۳ امتیاز این دیدار ۵۸ امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول حفظ کرد. آلومینیوم هم ۳۷ امتیازی ماند.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، حسین کنعانی زادگان، فرشاد فرجی، مهدی شیری، وحید امیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی(۷۶ سیامک نعمتی)، امید عالیشاه(۶۵ سعید آقایی)، شهریار مغانلو(۷۶ مهدی عبدی).

ترکیب آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، محمد ایرانپوریان (۴۵ مصطفی احمدی)، رامتین سلیمان زاده، سید مهدی حسینی، حامد پاکدل(۸۸ علیرضا منظمی)، امید سینک (۴۵ جابر انصاری)، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، معین عباسیان، اسماعیل شریفات(۷۷ سعید باقرپسند) و امید محمد هوشمند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین