کد خبر: ۷۱۷۷۷۷
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد

شناسایی و احضار عوامل انتشار دهنده کلیپ و دختر نوجوان اصفهانی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: پس از رصد اطلاعاتی انجام شده عوامل انتشار دهنده کلیپ و دختر نوجوانی که اقدام به درگیری با سلاح سرد کرده بود، شناسایی و با هماهنگی قضایی احضار شدند.
شناسایی و احضار عوامل انتشار دهنده کلیپ و دختر نوجوان اصفهانی
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ جهانگیر کریمی، با اشاره به اینکه اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که درگیری چند دختر با همدیگر و قداره به دست گرفتن یکی از آنان را نشان می دهد، اظهار کرد: پس از انتشار کلیپ درگیری چند دختر در فضای مجازی و نمایش قداره توسط یکی از آنها به لحاظ حساسیت موضوع و مطالبات مردمی و باز نشر گسترده آن در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از رصد اطلاعاتی انجام شده عوامل انتشار دهنده این کلیپ و دختر نوجوانی که اقدام به درگیری کرده بود، شناسایی و با هماهنگی قضایی احضار شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بررسی های اولیه نشان دهنده این است که افراد خاطی در فضای مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و دوست شده بودند و تحت تاثیر القائات منفی دوستان ناباب خود دست به اینگونه رفتارها زده‌اند.

سرهنگ کریمی تأکید کرد: بروز این گونه رفتارهای هنجارشکنانه در جامعه زنگ خطری است برای خانواده ها که نظارت بیشتری بر دوستان فرزندان خود و فعالیت فرزندان در فضای مجازی داشته باشند.

به گزارش فرماندهی انتظامی استان اصفهان، این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هرگونه رفتارهای هنجارشکنانه که باعث کاهش احساس امنیت شهروندان شود توسط پلیس رصد و با عوامل مربوطه به برخورد قاطع و قانونی می‌شود، خاطرنشان کرد: عواملی که اقدام به فیلمبرداری و انتشار این درگیری در فضای مجازی کرده بودند شناسایی و برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین