کد خبر: ۷۱۷۹۰۳
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

ناظر ویژه برای جلوگیری از درگیری و دعوا در داربی تهران!

بعد از دعوا و درگیری در داربی ۹۵ تهران، کمیته انضباطی ناظران ویژه ای را برای دیدار استقلال و پرسپولیس در چارچوب جام حذفی در نظر گرفته و جرایم سنگینی برای هرگونه اتفاق ناخوشایند در راه است.
ناظر ویژه برای جلوگیری از درگیری و دعوا در داربی تهران!
آفتاب‌‌نیوز :

داربی ۹۶ پایتخت حدود ۲۴ ساعت دیگر در ورزشگاه آزادی و در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار می شود و با توجه به حذفی بودن مسابقه، حساسیت این دیدار بسیار بیشتر از مصاف های قبلی دو تیم است.

آخرین تقابل این دو تیم در چارچوب لیگ و داربی ۹۵، با اتفاقات زشت و درگیری بازیکنان دو تیم همراه بود که در نهایت با جریمه عوامل هر دو طرف همراه شد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مقصران این دیدار را به عذرخواهی از مردم و جامعه فوتبال وا داشت.

حالا در آستانه این دیدار، تدابیر ویژه ای برای زیر نظر گرفتن اتفاقات این دیدار در نظر گرفته شده و با توجه احکام این کمیته برای دیدار قبلی، با هرگونه درگیری و تنش به شدیدترین شکل برخورد می شود.

علاوه بر ناظران داوری، ناظر سازمان لیگ و مسئولان هیات فوتبال، کمیته انضباطی ناظران ویژه ای را هم در نظر گرفته است. فدراسیون فوتبال در این باره نوشت: « با توجه به اهمیت و حساسیت دیدارهای هفته های پایانی رقابتهای لیگ برتر و دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، کمیته انضباطی ناظران ویژه خود را جهت نظارت بر تیمها اعزام خواهد کرد.

بر همین اساس با توجه به برگزاری دیدار تیمهای پرسپولیس و استقلال در روز ۲۳ تیرماه از سری رقابتهای جام حذفی در مرحله یک چهارم، ناظر ویژه انضباطی این دیدار را زیر نظر دارد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین