کد خبر: ۷۱۷۹۲۳
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

ساوت گیت: باختن در پنالتی آن هم در فینال عذاب آور است

سرمربی تیم ملی انگلیس بار دیگر به ناکامی این تیم در کسب عنوان قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ اشاره کرد.
ساوت گیت: باختن در پنالتی آن هم در فینال عذاب آور است
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از دیلی اسپورت، تیم ملی فوتبال انگلیس نتوانست به طلسم ناکامی خود در یورو پایان دهد. به این ترتیب طلسم قهرمان نشدن انگلیس در تورنمنت های معتبر از سال ۱۹۶۶ همچنان ادامه دارد.

البته نباید فراموش کرد انگلیس با هدایت گرت ساوت گیت در رده چهارم جهان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار گرفت و در سال ۲۰۲۰ نیز در یورو نایب قهرمان شد و این نشان از پیشرفت این تیم با این مربی جوان دارد.

گرت ساوت گیت چند روز بعد از این ناکامی بزرگ گفت نزدیک شدن تیمش به قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ باعث می شود درد شکست در ضربات پنالتی به ایتالیا بسیار بیشتر شود.

ساوت گیت در یک کنفرانس خبری اعتراف کرد: البته باختن در پنالتی خیلی خیلی ناراحت کننده است. در نهایت جایی که ما می خواستیم برسیم و وقتی شما خیلی نزدیک هستید، حتی دردناک تر می شود. باختن در پنالتی آن هم در فینال عذاب آور است.شما باید این ناامیدی را احساس کنید زیرا فرصت کسب جایزه هایی از این دست در زندگی شما بسیار نادر است.

پس از شکست، توهین های نژادپرستانه به بازیکنان انگلیسی به اوج خود رسید و همین مسئله ناراحت کننده دیگری بوده است که گرت ساوت گیت به آن واکنش نشان داد و گفت: بردن و باختن فقط آن چیزی نیست که ما برای آن ایستادگی می کنیم. مسئله نژادپرستی خیلی مهم است و باید با آن برخورد جدی شود. این بازیکنان در بین بهترین پنالتی زن های تیم بودند و با شایستگی انتخاب شدند و متاسفانه این اتفاقات نیز رخ می دهد و نباید آنها را سیبل قرار دارد و این رفتار نادرست را نشان داد.

انگلیس در فینال که در ومبلی برگزار شد با یک گل از ایتالیا پیش افتاد اما گل تساوی را دریافت کرد و در نهایت در ضربات پنالتی شکست خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین