کد خبر: ۷۱۷۹۲۷
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

سری جدید بی ام و X5 مدل 2022 رونمایی شد+ عکس

مدل محدود X۵ که فقط به ۳۵۰ دستگاه در ایالات متحده محدود می‌شود و با قیمت ۸۳ هزار و ۲۹۵ دلار شروع می‌شود.
سری جدید بی ام و X5 مدل 2022 رونمایی شد+ عکس
آفتاب‌‌نیوز :

نسخه جدید بی ام و ۲۰۲۲ X۵ Black Vermilion ادیشن رونمایی شد و قرار است 350 دستگاه از این خودرو در ایالات متحده به فروش رود. این خودرو با رنگ مشکی و ترکیبی از رنگ قرمز بر روی جلو پنجره، ترمز‌ها و فضای داخلی به تولید رسیده اند و از یک موتور توربو شش خطی ۳۳۵ اسب بخاری بهره می‌برند.

گفته شد که بی ام و فقط ۳۵۰ نمونه از این مدل X۵ Black Vermilion Edition را در ایالات متحده ارائه می‌دهد که قرار است از ماه سپتامبر وارد بازار شوند. هر نسخه X۵ Black Vermilion Edition با رنگ Frozen Black Metallic به تولید رسیده است و نشان‌های خارجی آن‌ها برداشته شده است.

سری جدید بی ام و X5 مدل 2022 رونمایی شد+ عکس

جلوپنجره‌ آن‌ دارای دایره‌های قرمز عمودی است و چراغ‌های جلو تیره هستند تا با ظاهر سیاه شده مطابقت داشته باشند. بسته M Sport به صورت استاندارد با یک گزینه ۵ هزار و ۴۰۰ دلاری عرضه می شود که شامل تریم مشکی Shadowline به همراه سپر‌های جلو و عقب تهاجمی‌تر است. SUV‌های نسخه محدود مجهز به چرخ‌های ۲۲ اینچی Orbit Grey و کولیس‌های ترمز M Sport قرمز هستند.

این مدل براساس مدل xDrive۴۰i X۵ ساخته شده است، به این معنی که دارای یک موتور شش سیلندر توربوی شارژ شده با قدرت ۳۳۵ اسب بخار در زیر کاپوت است که همراه با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک ساخته شده است. در آزمایش ها، یک مدل ۲۰۱۹ در ۴.۸ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسید. نسخه Black Vermillion Edition با سیستم اگزوز M Sport ارائه می‌شود.

سری جدید بی ام و X5 مدل 2022 رونمایی شد+ عکس

در داخل نیز رنگ قرمز به کار برده شده است و این رنگ را در صندلی‌های جلو و عقب قابل مشاهده است، همچنین این رنگ در تشک‌های کف نیز قابل رویت است. علاوه بر این آرم مخصوص بی ام و در درب های داخلی درج شده است. کنترل‌های روی فرمان برای انتخاب دنده، دکمه شروع / توقف و انتخاب حالت درایو، که معمولاً یک گزینه ۶۵۰ دلاری است، به همراه تزئینات فیبر کربن و یک عنوان اصلی Alcantara مجهز شده اند.

نسخه بی ام و ۲۰۲۲ X۵ Black Vermilion Edition با قیمت ۸۳ هزار و ۲۹۵ دلار در دسترس است که ۲۰ هزار و ۶۰۰ دلار بیشتر از مدل xDrive۴۰i است که بر اساس آن ساخته شده است، اما تقریباً به طور کامل بارگیری شده است و این فقط ۵۰۰ دلار ارزان‌تر از مدل ۵۲۳ اسب بخاری توئین توربوی V-۸ مجهز به مدل X۵ M۵۰i است، اما بسیار منحصر به فرد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین