کد خبر: ۷۱۸۰۲۹
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

بازداشت ۳ نفر در پی شهادت ۳ مامور انتظامی کهنوج

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج گفت: به دنبال به شهادت رسیدن ۳ تن از ماموران نیروی انتظامی این شهرستان، عامل اصلی تیراندازی به هلاکت رسید و ۳ نفر هم بازداشت شده‌اند. همچنین دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر عوامل این باند صادر شده است.
بازداشت ۳ نفر در پی شهادت ۳ مامور انتظامی کهنوج
آفتاب‌‌نیوز :

مجید سیمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج کرمان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از انجام یک سری اقدامات پلیسی و رصد فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان کهنوج، عصر روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، محل دپوی مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی، بازرسی از محل دپو که در دو منزل مسکونی بود، در دستور کار قرار گرفت و متاسفانه هنگام بازرسی از محل دپوی مواد مخدر، قاچاقچیان مسلح اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند و در این رابطه فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج به همراه ۲ تن دیگر از پرسنل ناجا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. عامل اصلی تیراندازی هم به ضرب گلوله پلیس به هلاکت رسید.

سیمی بیان کرد: بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفت و در این رابطه ۳ نفر بازداشت شدند و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر عوامل این باند هم صادر شده است.

دادستان کهنوج تاکید کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت تمام با مخلان نظم و امنیت و اشرار مسلح برخورد خواهد کرد.

او گفت: با اقدامات دستگاه قضایی و سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی طی چند سال گذشته، چندین باند سازمان یافته و بین الملی قاچاق مواد مخدر در منطقه منهدم شده است.

بازداشت ۳ نفر در پی شهادت ۳ مامور انتظامی کهنوج

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین