کد خبر: ۷۱۸۱۰۹
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲
در ایران باید روی جمع کردن حاشیه تمرکز کنی!

فغانی: از استقلال و پرسپولیس متشکرم

داور برجسته و بین المللی فوتبال ایران ضمن تشکر از بازیکنان و کادر فنی دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس، گفت: اگر سطح اعتراضات و حواشی در تمامی بازی ها اینگونه باشد، تصور می کنم که تنش ها کمتر خواهد شد.
فغانی: از استقلال و پرسپولیس متشکرم
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا فغانی پس از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال از سری رقابت های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، که از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و با برتری استقلالی ها در ضربات پنالتی به پایان رسید، در رابطه با بازگشتش به کشور و قضاوت در مسابقات جام حذفی و لیگ برتر، اظهار کرد: قبلا هماهنگی های لازم صورت گرفته بود تا اگر فرصتی پیش آمد به ایران بیایم و در خدمت باشم که خوشبختانه از هفته گذشته این اتفاق رخ داد.

وی در رابطه با تفاوت داوری در مسابقات فوتبال ایران و استرالیا، بیان کرد: در ایران بیشتر باید تمرکز خود را روی جمع کردن حاشیه‌ها قرار دهید اما در استرالیا آن ها کار خود را انجام می دهند و شما قضاوت می کنید.

داور برجسته و بین المللی فوتبال ایران در مورد بهتر بودن شرایط مالی داوری در فوتبال ایران و استرالیا نیز توضیح داد: با توجه به سطح زندگی، بله اینطور است.

وی در پایان گفت: از بازیکنان و کادر فنی دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس تشکر می کنم، اگر سطح اعتراضات و حواشی در تمامی بازی ها اینگونه باشد، تصور می کنم که تنش ها کمتر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین