کد خبر: ۷۱۸۱۵۵
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

طعنه زلاتان به PSG‌ به بهانه مراسم ازدواج وراتی

ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان از فرصت حضور در مراسم ازدواج هم‌تیمی سابقش برای طعنه‌ زدن به تیم پیشین‌اش استفاده کرد.
طعنه زلاتان به PSG‌ به بهانه مراسم ازدواج وراتی
آفتاب‌‌نیوز :

زلاتان ابراهیموویچ بهانه‌ای دیگر پیدا کرد تا از خودش یا هرآنچه که به خودش مرتبط می‌شود و در آن نقشی داشته به عنوان بهترین چیزی یا اتفاق یاد کند.

این بار به بهانه ازدواج مارکو وراتی هافبک تیم ملی ایتالیا بود که ستاره سوئدی چنین فرصتی را پیدا کرد. هافبک تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، چند روز پس از قهرمانی‌اش با ایتالیا در یورو 2020، برای دومین بار ازدواج کرد و از چند هم‌تیمی سابق خود در PSG از جمله زلاتان، سالواتورو سیریگو، اسکیل لاوتزی و خاویر پاستوره دعوت کرد که در مراسم ازدواجش حضور پیدا کنند.

این 5 نفر در طول مراسم با هم یک عکس یادگاری هم انداختند که زلاتان 39 ساله آن را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده و روی این کار نوشته است «پاری‌سن‌ژرمن واقعی»!

زلاتان در تمام 4 فصلی که در پاری‌سن‌ژرمن بازی کرد، با این تیم قهرمان لوشامپیونه شد تا یکی از بهترین مقاطع این تیم در رقابت‌های داخلی رقم بخورد. او در حالی PSG‌ دوران بازیگری خود را به نوعی بهترین تیم تاریخ این باشگاه دانست، که ترکیب فعلی این تیم ستاره‌هایی نظیر نیمار، کیلیان امباپه، جورجینیو واینالدوم و سرخیو راموس را دارد.

وراتی دومین ملی‌پوش ایتالیا است که پس از یورو ازدواج می‌کند. پیش از او فدریکو برناردسکی هافبک تیم فوتبال یوونتوس تصمیم گرفت شادی خود از بابت فتح اروپا را با برگزاری مراسم ازدواجش دو چندان کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین