کد خبر: ۷۱۸۵۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
لیگ دوومیدانی کشور

حدادی در ایران هم اول نشد/ ۹ متر کمتر از ورودی المپیک

نایب قهرمان المپیک‌ لندن در مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور شرکت کرد و عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت.
حدادی در ایران هم اول نشد/ ۹ متر کمتر از ورودی المپیک
آفتاب‌‌نیوز :

در روز پایانی از مرحله نخست رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور رقابت پرتاب دیسک برگزار شد که طی آن احسان حدادی، پرتابگر المپیکی ایران هم شرکت کرد.

حدادی که پس از چهار سال دوری در لیگ دوومیدانی ایران شرکت کرد، امروز پرتابی به طول ۵۷.۴۷ متر انجام داد و پس از حسین رسولی با پرتابی به طول ۵۸.۴۶ متر در جایگاه دوم ایستاد. در این رقابت‌ها صادق صمیمی نیز با پرتابی به طول ۵۵.۸۴ متر سوم شد.

رکورد ورودی المپیک‌ توکیو ۶۶ متر است که حدادی امروز ۸ متر و ۵۳ سانتی متر کمتر از این رکورد پرتاب کرد. البته حدادی حدود دو سال قبل این رکورد را ثبت کرده تا المپیکی شود.

نایب قهرمان المپیک لندن از سال ۲۰۱۹ و پس از حضور در قهرمانی جهان قطر دیگر در هیچ مسابقه رسمی شرکت نکرد و مدتی پس از جراحی خارپاشنه خود در آلمان به اردوی آمریکا رفت اما به دلیل مصدومیت از ناحیه دیسک کمر برای بررسی‌های پزشکی و درمان به ایران بازگشت و اکنون برای ارزیابی شرایط خود قبل از المپیک توکیو در لیگ شرکت کرده است.

حدادی چند روز قبل در مصاحبه ای عنوان کرد" رقابت‌های لیگ برتر بعد از ۴ سال دوری برایم مهم است چون اگر نزدیک ۶۴ متر پرتاب نکنم حضورم در المپیک به صلاح نیست. در دور مقدماتی المپیک اگر ورزشکاری قصد صعود دارد باید ۶۳ متر به بالا پرتاب کند. " اکنون باید دید که تصمیم این ورزشکار برای حضور در توکیو چیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین