کد خبر: ۷۱۸۶۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
تا ساعت آخر دولت، خود را در قبال مردم مسئول می‌دانیم

روحانی: مردم هرچقدر ناراحت باشند، حق دارند

رییس جمهور گفت: در برخی زمینه‌ها ما به خودکفایی رسیدیم و اگر شرایط نرمال باشد و دچار خشکسالی نشویم در بیشتر محصولات در یک سال نرمال خودکفا هستیم. در گندم خودکفا هستیم اگر شرایط آب و هوایی نرمال باشد.
روحانی: مردم هرچقدر ناراحت باشند، حق دارند
آفتاب‌‌نیوز :

رییس جمهور گفت: درست است آب مایه حیات و بقای ماست، اما حفظ خاک هم بسیار مهم است و ما نباید در امر کشاورزی با ساختمان‌سازی در مناطق حاصلخیز، زمین کشاورزی را از بین ببریم.

حسن روحانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری ۱۱ هزار میلیارد تومانی انجام شد، اظهار کرد: مسئله آب و خاک برای ما خیلی مهم است. مردم فکر می‌کنند فقط بحث آب مهم است، در حالی که درست است آب مایه حیات و بقای ماست، اما حفظ خاک هم بسیار مهم است و ما نباید در امر کشاورزی با ساختمان‌سازی در مناطق حاصلخیز، زمین کشاورزی را از بین ببریم.

وی افزود: تلاش‌های بسیاری در این دولت در زمینه جنگل‌کاری و زراعت چوب انجام شده که بسیار مهم است. مدیران کشاورزی ما در این دولت خدمات مهمی در زمینه کشاورزی انجام دادند چه زمان آقای حجتی که وزیر بسیار کوشایی بودند و به امر کشاورزی علاقه داشتند و حتی در زمانی که در دولت دوازدهم می‌خواست وزارت کشاورزی را قبول نکند، در دلایل نپذیرفتن آن می‌گفت می‌خواهم به خوزستان بروم و کار کاشت درختانی که برای جلوگیری از پخش ریزگردها کاشته‌ایم را پیگیری کنم.

رییس جمهوری با اشاره به خودکفایی کشور در برخی محصولات کشاورزی اظهار کرد: در برخی زمینه‌ها ما به خودکفایی رسیدیم و اگر شرایط نرمال باشد و دچار خشکسالی نشویم در بیشتر محصولات در یک سال نرمال خودکفا هستیم. در گندم خودکفا هستیم اگر شرایط آب و هوایی نرمال باشد. در برنج هم تقریبا در این شرایط خودکفا هستیم و در شکر هم تا اندازه زیادی خودکفا هستیم، اگر که شرایط نرمال باشد.

ادامه دارد ...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
14
بابا تو رئیس جمهور هستی ، مردم تورا انتخاب کردند .چرا طوری صحبت می کنید که تو مقصر نیستی . اگر هم کاره ای نبودی و دیگران مقصر هستند بیا بگو ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
2
چند صدایی و نقض قانون از جمله مشکلات عدم پیشرفت کشور است .هر کس از گوشه ای، برای کشور و مسئولین ارائه طریق میکند و سیاست های دولت و نظام را زیر سئوال میبرد ..
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین