کد خبر: ۷۱۸۶۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
تبلیغات

تشخیص محصولات فوراور اصل از تقلبی

محصولات فوراور اصل چه تفاوت‌هایی با محصولات فوراور تقلبی دارد؟ چطور نمونه‌های اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟ پرطرفدارترین محصولات فوراور کدام است؟ در این مطلب به تمام این سوالات پاسخ داده ایم. با ما همراه باشید.
تشخیص محصولات فوراور اصل از تقلبی
آفتاب‌‌نیوز :

محصولات فوراور تولیداتی صد درصد طبیعی هستند که توسط کمپانی فوراور لیوینگ امریکا تولید شده و به دست مصرف‌کنندگان در سراسر دنیا می‌رسد. این محصولات از تنوع بالایی برخوردار هستند؛ از مکمل‌های غذایی گرفته تا محصولات مراقبت شخصی را می‌توانید در دسته‌بندی‌های مختلف تولیدات کمپانی فوراور پیدا کنید. یکی از دغدغه‌های اصلی مصرف‌کنندگان محصولات فوراور، تشخیص نمونه‌های اصل از تقلبی است. محصولات فوراور اصل چه تفاوت‌هایی با محصولات فوراور تقلبی دارد؟ چطور نمونه‌های اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟ پرطرفدارترین محصولات فوراور کدام است؟ در این مطلب به تمام این سوالات پاسخ داده ایم. با ما همراه باشید.

اطلاعات درباره محصولات فوراور

گیاه آلوئه ورا با صد‌ها نژاد مختلف کشت می‌شود؛ اما خوب است بدانید که تنها یک نژاد از این گیاه هزار درمان خاصیت خوراکی و درمانی دارد. گیاه آلوئه ورا نژاد باربادنسیس میلر تنها گونه‌ای از این گیاه فوق العاده است که خواص درمانی و سمزدایی فراوانی دارد. کمپانی فوراور در مزارع اختصاصی خود این نژاد را پرورش داده و از آن در تولید محصولات مختلف استفاده می‌کند. همین نکته موجب شده است تا این کمپانی رتبه اول دنیا در کشت و پرورش گیاه آلوئه ورا را از آن خود کند.

علاوه بر این، فوراور اولین کمپانی در دنیا است که موفق به اخذ گواهینامه کمیسیون بین المللی مطالعات آلوئه ورا (IASC) شده است. تحقیقات بالینی تحت نظر متخصصین انجام شده و خواص هر یک از این محصولات به اثبات رسیده است. همچنین بسیاری از پزشکان و افراد متخصص محصولات فوراور را به عنوان مکمل طبیعی برای بهبود به مراجعان خود معرفی می‌کنند.

آیا فوراور محصول تقلبی دارد؟

کمپانی فوراور اصلا محصولات تقلبی ندارد و تاکنون چنین مواردی مشاهده نشده است. کلیه محصولاتی که از طریق نمایندگان رسمی فوراور به مصرف کنندگان ارائه می‌شود، اصل بوده و نمونه مشابه تقلبی ندارد. قدمت این محصولات، رضایت مصرف کنندگان و سابقه درخشان کمپانی فوراور مهر تاییدی بر این ادعا است. با این حال برای اطمینان خاطر بیشتر مصرف کنندگان این محصولات، چند نکته در ادامه ذکر شده است که با توجه به آن‌ها می‌توانید از اصالت محصولات فوراور مطمئن شوید.

تشخیص محصولات فوراور اصل از تقلبی

ماهیت فیزیکی محصولات را بررسی کنید

غلظت، رنگ و بوی محصولات آرایشی و بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است. رنگ و بوی این محصولات به هیچ عنوان نباید آزار دهنده و زننده باشد.

بسته بندی محصولات اصل و تقلبی تفاوت دارد

افراد سودجویی که محصولات تقلبی تولید و به بازار عرضه می‌کنند، اغلب زمان و هزینه کافی برای بسته بندی محصولات صرف نمی‌کنند؛ بنابراین با کمی دقت در نحوه بسته بندی و کیفیت آن به راحتی می‌توانید محصولات اصل را از تقلبی تشخیص دهید.

از سایت‌های معتبر خرید کنید

پیش از این نیز گفتیم که کمپانی فوراور نمایندگان فروش متعددی در سراسر دنیا دارد. برای اطمینان از اصالت محصولات، تا حد امکان از نمایندگی‌های معتبر و سایت‌هایی خرید کنید که مشتریان متعدد داشته و سابقه خوبی از خود بر جای گذاشته باشد. به یاد داشته باشید که اغلب فروشگاه‌های معتبر باید لیست قیمت و کاتالوگ محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار داده و حتی امکان مشاوره رایگان پیش از خرید نیز برای آن‌ها فراهم کنند.

به تاریخ انقضای محصولات توجه کنید

تاریخ انقضا یکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی است که باید حتما در زمان خرید محصولات بهداشتی و آرایشی مورد بررسی قرار بگیرد. محصولات فوراور نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

بسته‌بندی محصول باید پلمپ باشد

تمامی محصولات فوراور دارای پلمپ آلومینیومی مهر و موم شده هستند. همچنین تصویر عقاب روی لیبل محصولات حک شده است. توجه داشته باشید که این بسته بندی به هیچ عنوان نباید باز شده و یا مخدوش باشد.

به قیمت محصولات توجه کنید

همیشه گفته شده است که هیچ ارزانی بی حکمت نیست! پایین بودن قیمت محصولات تا حد مشخصی می‌تواند معقول به نظر برسد؛ اما اگر این اختلاف از حد اعتدال خارج شود، باید به کیفیت و اصالت آن‌ها شک کنید. توصیه می‌شود که پیش از خرید حتما لیست قیمت محصولات فوراور را از سایت مورد نظر خود دریافت کرده و مورد بررسی قرار دهید.

گواهینامه‌های محصولات فوراور

تشخیص محصولات فوراور اصل از تقلبی

این محصولات موفق به دریافت گواهینامه‌ها و تاییدیه‌های متعدد شده اند. این مجوز‌ها مهر تاییدی بر کیفیت و اثرگذاری محصولات فوراور هستند. برخی از مجوز‌های دریافت شده توسط این کمپانی عبارت است از:

گواهینامه IASC

IACS مخفف International Aloe Science Councile یا همان کمیسیون بین المللی مطالعات آلوئه ورا می‌باشد. این مجموعه به عنوان معتبرترین نهاد تخصصی فعال در حوزه آلوئه ورا و مشتقات آن، تاییدیه‌ای به کمپانی بزرگ فوراور اهدا کرده است که بیان می‌کند این کمپانی اولین تولیدکننده محصولات آلوئه ورا با خلوص ۹۷.۵% در جهان است.

گواهینامه کروئلتی فری

متاسفانه روند تولید بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی به گونه‌ای است که روی حیوانات تست می‌شوند. کمپانی فوراور با انجام تست‌های حیوانی مخالف بوده و به هیچ عنوان محصولات خود را روی حیوانات تست نمی‌کند.

گواهینامه گلوتن فری

در ترکیبات برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی گلوتن به کار رفته است. این ماده برای برخی از افراد باعث ایجاد حساسیت و بروز علائمی نظیر سردرد، اسهال و خستگی می‌شود. تمامی محصولات فوراور فاقد گلوتن هستند و مصرف کنندگان آن‌ها هیچ گونه نگرانی از این بابت ندارند.

گواهینامه فری پارابن

پارابن ماده مضر دیگری است که در تولید بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده می‌تواند تاثیرات مخربی روی سلامتی و زیبایی پوست و مو داشته باشد. کمپانی بزرگ فوراور با علم به این نکته، از استفاده از پارابن پرهیز کرده و موفق به دریافت این گواهینامه شده است.

سایر گواهینامه‌ها

گواهینامه‌های کاشر، حلال و ایزو ۹۰۰۱، ۹۰۰۲ و ۱۴۰۰۱ از جمله دیگر مجوز‌هایی هستند که این کمپانی موفق به دریافت آن‌ها شده است.

سوالات متداول درباره محصولات فوراور

چرا محصولات فوراور تاییدیه FDA ندارند؟

دستورالعمل‌های سازمان غذا و داروی امریکا حاکی از آن است که مکمل‌های غذایی و محصولات از این دست نیازی به دریافت این برچسب تایید ندارند. همان طور که پیش از این نیز اشاره شد، محصولات فوراور موفق به دریافت گواهینامه‌ها و مجوز‌های متعددی شده اند که بیانگر کیفیت این محصولات می‌باشد.

آیا نوشته‌های ترکی یا عربی روی بسته بندی محصولات نشانه تقلبی بودن آن‌ها است؟

کمپانی فوراور در بیش از ۱۷۰ کشور نمایندگی فعال دارد که ترکیه و امارات را نیز شامل می‌شود. با توجه به تحریم‌ها و مشکلات ارتباطی میان ایران و امریکا، محصولات فوراور نیز همانند سایر برند‌های مطرح خارجی نظیر اپل، اینتل و ...، به طور مستقیم به ایران وارد نشده و با واسطه از کشور‌های همسایه، اغلب امارات و ترکیه، دریافت می‌شود؛ بنابراین وجود نوشته‌های ترکی و عربی روی بسته بندی این محصولات نشانه تقلبی بودن آن‌ها نخواهد بود.

آیا محصولات فوراور عوارض دارد؟

محصولات فوراور صد درصد طبیعی بوده و بر پایه مواد طبیعی نظیر آلوئه ورا، عسل، آووکادو و ... تولید شده است. به همین علت هیچ گونه عوارضی نداشته و مصرف آن باعث ایجاد مشکلات جانبی نخواهد شد.

سایت معتبر برای خرید این محصولات کدام است؟

فروشگاه فوراور کالا نمایندگی محصولات فوراور در تهران است که کلیه تولیدات این کمپانی را با ضمانت اصالت کالا و بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مطالعه کاتالوگ محصولات و آشنایی کامل با محصولات فوراور، مشاهده لیست قیمت محصولات فوراور و ثبت سفارش به وب سایت رسمی فوراور کالا به نشانی https://www.foreverkala.com/ مراجعه فرمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
1
مطالبی را انتشار دهید که به درد حداقل 5 درصد مردم بخورد. ما فقط سن ایچ، شادلی و اینها را می شناسیم و تا حالا استفاده کردیم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین