کد خبر: ۷۱۸۶۹۴
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲

روزنامه‌ها با تعطیلات چندچنداَند؟

با اعلام تعطیلی چندروزه تهران، فعالیت روزنامه‌ها در روزهای پیش رو در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. به همین جهت ایسنا تلاش کرد در گفت‌وگو با عوامل برخی از این نشریات وضعیت انتشار آن‌ها در روزهای آتی را جویا شود.
روزنامه‌ها با تعطیلات چندچنداَند؟
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس این گزارش، اغلب مدیران روزنامه‌ها در این گفت وگوها با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی، اعلام کرده اند که فعالیت روزنامه‌ها در تعطیلات پیش رو ادامه خواهد داشت.

حسین عبداللهی، مدیرمسوول روزنامه آرمان امروز در پاسخ به این پرسش که فعالیت روزنامه ها در تعطیلات پیش رو چگونه خواهد بود، اظهار کرد: «منتشر شدن یا نشدن روزنامه‌ها در این تعطیلات بستگی به فعالیت شبکه توزیع دارد. در صورتی که شبکه توزیع فعالیت کند روزنامه‌ها نیز به چاپ می‌پردازند اما در غیر این صورت، صرف اقتصادی نیز برای فعالیت وجود ندارد.»

عبداللهی همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به بحران کاغذ، توقف چندروزه فعالیت روزنامه‌ها در تعطیلات پیش‌رو به نفع مطبوعات است یا به ضررشان، گفت: «اطلاع رسانی در هر صورت باید انجام شود و بحران کاغذ همیشه بوده و هست.فعالیت روزنامه‌ها نباید به دنبال این بحران دچار اختلال شود.»

علیرضا بختیاری، مدیرمسوول روزنامه دنیای اقتصاد هم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در رابطه با فعالیت روزنامه‌ها گفت: «تا آنجایی که من با همکارانم صحبت کردم در تعطیلات پیش رو برخی روزنامه‌ها منتشر می‌شوند و برخی نه.»

وی همچنین افزود: «عمده روزنامه‌ها برای فردا منتشر می‌شوند اما هنوز وضعیت در روزهای شنبه و یکشنبه مشخص نیست.»

بختیاری همچنین با اشاره بر اهمیت اطلاع‌رسانی حتی در روزهای تعطیل گفت: «نمی‌شود به دلیل یک تعطیلی شبکه اطلاع‌رسانی به مردم مختل شود.»

منصور مظفری، مدیر مسوول و صاحب امتیاز روزنامه آفتاب یزد هم به ایسنا گفت: «مردم نیاز به اطلاع رسانی دارند و با توجه به این نیاز و اهمیت آن، روزنامه‌ آفتاب یزد تعطیل نخواهد شد.»

مهدی رحمانیان، مدیرمسئول روزنامه شرق هم در گفت و گویی با ایسنا درباره فعالیت این روزنامه در تعطیلات پیش رو توضیح داد: «بناست که ما باشیم؛ چراکه کشور تعطیل نیست فقط تهران و البرز تعطیل است.»

او در پاسخ به اینکه منتشر نشدن روزنامه در شرایط بحرانی تا چه میزان به مشکل کمبود کاغذ و مطبوعات کمک می کند؟ اظهار کرد: «این دو روز تعطیلی که مشکلی را حل نمی کند. مسئله مطبوعات یک روز دو روز نیست.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین