کد خبر: ۷۱۸۷۰۰
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶

دستگاه‌های دولتی هرمزگان سه شنبه تعطیل شدند

استاندار هرمزگان گفت: دستگاه‌های دولتی هرمزگان با توجه به شرایط کرونایی روز سه شنبه تعطیل هستند.
دستگاه‌های دولتی هرمزگان سه شنبه تعطیل شدند
آفتاب‌‌نیوز :

فریدون همتی عصر دوشنبه با اشاره به شرایط قرمز کرونایی در این استان اظهار داشت: تمامی دستگاه‌هایی که مسئولیت پشتیبانی ستاد کرونا را بر عهده دارند از جمله فرمانداری ها، بخشداری ها، هلال احمر، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های خدمات رسان، باید با تمام قوا به میدان بیایند و وظایف مصوب را اجرایی کنند.

وی ادامه داد: افراد محدودی با توجه به پایان سال مالی به تشخیص بالاترین مقام هر دستگاه، در محل کار می‌توانند حاضر باشند.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی با رعایت پروتکل های بهداشتی باید همچنان تداوم داشته باشد و پشتیبانی از پروژه های عمرانی از سوی مدیران دستگاها باید در روزهای تعطیل مانند روزهای کاری باشد.

استاندار هرمزگان ابراز داشت: واحدهای تولیدی که مایحتاج مردم را تامین می کنند باید با تمام ظرفیت فعالیت کنند.

استاندار هرمزگان همچنین بر آماده باش کامل فرمانداری ها تاکید و تصریح کرد: مبادی ورودی و خروجی هر شهرستان باید توسط نیروی انتظامی و با نظارت فرمانداران به شدت کنترل شود که متاسفانه طی بازدیدهای میدانی امروز عملکرد کنترل ترددهای بین شهرها رضایت‌بخش نبود که تذکرات لازم داده می شود.

دکتر همتی ضمن درخواست از مردم استان به منظور رعایت دقیق دستور العمل ها برای گذر از پیک فعلی و خطرناک کرونا در استان، اذعان داشت: اگر طی تعطیلات هفته جاری، مردم نسبت به رعایت پروتکل ها حساسیت لازم را داشتند و با رصد میدانی مشخص شد در رعایت دستورالعمل ها خوب عمل شده است، برای روز شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز تصمیم گیری خواهد شد.

استاندار هرمزگان با گلایه از کسانی که پروتکلها را رعایت نمی کنند تصریح کرد: مردم باید به خطرات ناشی از عدم رعایت پروتکلها دقت کنند و در بیمارستان‌ها حال آنهایی که مبتلا شده اند را ببینند تا متوجه خطر واقعی این ویروس شوند.
گفتنی است، پیش از این و با مصوبه ستاد استانی کرونا، تمامی صنوف گروه ۲، ۳ و ۴ و مشاغل غیرضروری تعطیل شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین