کد خبر: ۷۱۸۸۱۰
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

سامسونگ در فکر عرضه گوشی میان رده جدید

سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند میان رده دیگری را با فناوری ۵G در اروپا راه اندازی کند.
سامسونگ در فکر عرضه گوشی میان رده جدید
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از فون آرنا، بعد از گلکسی A۵۲ و A۷۲، سامسونگ قصد دارد تلفن هوشمند میان رده دیگری را در اروپا راه اندازی کند که قرار است فناوری ۵G را برای مردم به ارمغان بیاورد. این تلفن رونمایی نشده به عنوان Galaxy M۵۲ شناخته می‌شود و احتمالاً ارزان‌تر از دو گوشی دیگر سری Galaxy A خواهد بود.

بر اساس معیاری که توسط GalaxyClub مشاهده شده است، گوشی Galaxy M۵۲ آینده به پردازنده Snapdragon ۷۷۸G کوالکام مجهز خواهد شد. این همان تراشه‌ای است که توسط Honor در سری ۵۰ خود استفاده خواهد شد، بنابراین مطمئناً برای یک گوشی میان رده مناسب خواهد بود.

مشخصات دوربین گوشی هوشمند Galaxy M۵۲ سامسونگ
به غیر از تراشه آن، ما همچنین می‌دانیم که Galaxy M۵۲ یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در جلو با یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی همراه است. هنوز اطلاعاتی در مورد اندازه نمایشگر در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود این گوشی از یک باتری عظیم برخوردار باشد.

صحبت در مورد قیمت خیلی زود است، اما به نظر می‌رسد اطلاعات مربوط به انواع رنگ از قبل درز کرده است، بنابراین ما خوشحالیم که به طرفداران سامسونگ اطلاع دهیم که Galaxy M۵۲ حداقل در سه رنگ مختلف: سیاه، آبی و سفید در دسترس خواهد بود.

همچنین یک ماه پیش اعلام شد که قرار است شرکت سامسونگ گوشی Galaxy M۲۱ خود را به روز کند و فهرست جدید سایت Geekbench اولین اطلاعات مربوط به جانشین این گوشی یعنی Galaxy M۲۲ آینده را به ما ارائه می‌دهد. دستگاه دارای شماره مدل SM-M۲۲۵FV است. این فهرست نشان می‌دهد که M۲۲ به پردازنده Helio G۸۰ همراه با ۴ گیگابایت رم و بوت‌های اندروید ۱۱ مجهز شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین