کد خبر: ۷۱۸۸۶۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
تبلیغات

شروع نسل جدید آبمیوه‌های واقعی!

مصرف‌کنندگان به دنبال محصولات با کیفیت هستند که بتوانند به آن اعتماد کنند. از همین رو تکنولوژی‌های جدیدی که در تولید آبمیوه‌های ۱۰۰ % به کار می‌روند همواره زیر نگاه دقیق مصرف‌کنندگان است.
شروع نسل جدید آبمیوه‌های واقعی!
آفتاب‌‌نیوز :

صد درصد آبمیوه، آبمیوه طبیعی؛ این‌ها ادعایی هستند که امروزه از زبان برند‌های مختلف فعال در حوزه محصولات FMCG (Fast-Moving Consumer Good) هر روز شنیده می‌شود. ادعا‌هایی که به خاطر تمایل مردم به محصولات باکیفیت و ارگانیک به شکل روزانه، شکل گرفته‌اند و به همین علت کارخانه با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته تلاش می‌کنند آبمیوه‌ها و نوشیدنی‌های باکیفیت را تولید کنند. اما سوال اینجاست که آیا این ادعا‌ها واقعی هستند؟

پیش از این بیان کردیم که مصرف‌کنندگان به دنبال محصولات با کیفیت هستند که بتوانند به آن اعتماد کنند. از همین رو تکنولوژی‌های جدیدی که در تولید آبمیوه‌های ۱۰۰ % به کار می‌روند همواره زیر نگاه دقیق مصرف‌کنندگان است. سن ایچ به عنوان اولین شرکت تولیدکننده آبمیوه در ایران با ادعای بهترین بودن، همواره در این بازار داغ و پر رقابت حضور داشته است و این بار نیز با ادعای اولین بودن دست به اقدام جدیدی زده است.

شروع نسل جدید آبمیوه‌های واقعی!

محصول جدید سن‌ایچ که در میان متخصصان با عنوان PET (polyethylene terephthalate) شناخته می‌شود، یک تکنولوژی در ساخت بسته‌بندی است. در این شیوه بسته‌بندی پیشرفته، حفظ محتویات داخل بسته‌بندی با استفاده از چند لایه پلاستیک که به صورت فشرده کنار هم قرار گرفته‌اند، میسر شده است. این بسته‌بندی پیشرفته با بافت غیریکنواخت برجسته که روی بدنه محصولات دیده می‌شود باعث شده نگهداری محصول و حمل آن راحت‌تر شود؛ علاوه بر این با فشرده سازی چند لایه پلاستیک، نفوذپذیری نور و اکسیژن به داخل بسته بندی نیز کاهش چشمگیری یافته است.

تکنولوژی پیشرفته و انحصاری این بسته بندی مزیتی را بوجود آورده است که در آن کیفیت محتویات داخل آن حفظ می‌شود و مزیت آشکار آن سهولت در جابجایی آن است. اکنون دیگر فرقی نمی‌کند که در جایی سرد باشید یا گرم؛ مسیر سخت و صعب‌العبور باشد یا راحت و هموار؛ حمل این محصول بسیار راحت‌تر از آن چیزی است که شما فکرش را می‌کنید.

بسته‌بندی PET با وجود سبک‌تر بودن نسبت به دیگر بسته‌بندی‌های موجود در بازار، مستحکم‌تر نیز است که همین موضوع دلیل دیگری برای استفاده از آن در هر موقعیتی است. از سویی دیگر، نکته این تکنولوژی فرم و شکل آن است؛ ارگونومی طراحی این بسته‌بندی باعث شده که حتی یک قطره از مایع درون آن باقی نمانده و شما از نوشیدنی محبوبتان تا آخرین قطره لذت ببرید.

شروع نسل جدید آبمیوه‌های واقعی!

بسته‌بندی PET با هدف تولید باکیفیت‌ترین آبمیوه‌ها در خط تولید شرکت سن ایچ ساخته می‌شود. با توجه به تمام ویژگی‌های ذکر شده برای این بسته بندی پیشرفته، حال می‌توان ادعای آبمیوه سالم را محقق کرده و از سویی دیگر از مسیر متداول تولید نوشیدنی‌های امروزی فاصله گرفت. تکنولوژی Nitro Hot Fill که برای پر کردن محتویات این بسته‌بندی استفاده می‌شود باعث شده سن ایچ نوشیدنی‌های با کیفیت تولید کند. به صورت خلاصه، تکنولوژی Nitro Hot Fill بعد از تولید بسته‌بندی و تزریق مایع آبمیوه، با استفاده از نیتروژن مایع محتویات بسته را تحت فشار قرار می‌دهد که این عمل باعث خروج اکسیژن از بسته‌بندی شده و در نهایت محصول تولید شده بدون هیچ نگهدارنده‌ای سالم و تازه می‌ماند. تزریق مایع در این تکنولوژی و استفاده از خطوط مدرن مجهز به دستگاه‌های همو‌ژنایزر، فیلتراسیون و اکسیژن زدا این توان را به سن‌ایچ داده است تا در هر دو چرخه‌ی سرد و گرم اقدام به تولید نوشیدنی با بالاترین کیفیت کند و محصولی نهایی که به دست مشتری می‌رسد چه از حیث سلامتی و چه از حیث لذت بردن از طعم طبیعی بی همتا و در هر مکانی به آسانی قابل استفاده باشد.

حرف آخر این است که تنها کافیست طعم مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید؛ اگر اهل سفر و کمپینگ یا اهل قدم زدن در کنار امواج آرام دریا هستید؛ می‌توانید نوشیدنی محبوبتان را هم در دل ماجراجویی‌هایتان با خود همراه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین