کد خبر: ۷۱۸۸۷۴
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

واژگونی مرگبار اتوبوس در محور هراز/ ۴۲ کشته و زخمی

انحراف و واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور هراز تاکنون ۳ کشته و ۳۹ زخمی برجای گذاشت.
واژگونی مرگبار اتوبوس در محور هراز/ ۴۲ کشته و زخمی
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی مرکز اورژانس ۱۱۵ مازندران گفت: یک دستگاه اتوبوس که از مسیر تهران به گرگان در حال حرکت بود در محدوده پنجاب محور هراز پس از انحراف از مسیر واژگون شد.

زکریا اشکپور با بیان اینکه این حادثه تاکنون ۳ فوتی و ۳۹ مصدوم داشت افزود : بنا به گفته شاهدان و مسافران این اتوبوس ۴۴ سرنشین داشت که با توجه به تعداد زخمی‌ها و مصدومین دو سرنشین این اتوبوس مفقود هستند.

سخنگوی مرکز اورژانس ۱۱۵ مازندران گفت : این حادثه ساعت ۳:۴۰ صبح امروز چهارشنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۰، به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام و بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس، آمل ۱، آمل ۲، آمل ۳، آمل ۴، سقرچی، بایجان، گزنک، پلور، اتوبوس آمبولانس اورژانس، وپایگاه‌های هلال کهرود، گزنک، رینه، پلور، به محل حادثه واقع در محور هراز اعزام شدند.

اشکپور با بیان اینکه ۳ جان باخته این حادثه مرد بودند، افزود: مصدومین به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

او ادامه داد: با هماهنگی واحد MCMC دانشگاه، به بیمارستان‌های امام خمینی (ره) شهرستان‌های فریدونکنار و نور و سایر بیمارستان‌های شهرستان آمل در صورت انتقال مصدومین اعلام آماده باش داده شد.

علت واژگونی در دست بررسی است

سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران نیز با بیان اینکه این اتوبوس مسافربری در مسیر اسلامشهر به گرگان در حال حرکت بود که در منطقه پنجاب واژگون شد، گفت: مأموران پلیس راه به همراه عوامل امداد و نجات جاده‌ای بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین