کد خبر: ۷۱۹۰۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶

بازداشت چندین نفر در بهبهان

فرماندار شهرستان بهبهان گفت: عده ای فرصت‌طلب در شب‌های گذشته سعی در ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم عمومی را داشتند که با هوشیاری نیروهای امنیتی بازداشت شدند.
بازداشت چندین نفر در بهبهان
آفتاب‌‌نیوز :

یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان اظهار کرد: در پی اعتراضات و مطالبات به‌حق مردم استان خوزستان نسبت به مشکلات کمبود آب افرادی فرصت طلب و عموما معاند نظام با بر هم زدن امنیت در جامعه سعی کردند مطالبه عمومی مردم به حاشیه رود.

وی افزود: افراد هنجارشکن که قصد ناامنی در بهبهان را داشتند با حضور به موقع نیروهای امنیتی و انتظامی در محل تجمع سریعا پراکنده و متواری شدند و با انجام اقدامات اطلاعاتی سردسته این افراد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شدند.

فرماندار بهبهان به خبرگزاری فارس گفته است: حفظ امنیت عمومی در جامعه خط قرمز ماست و با هرگونه اقدامی که باعث نا آرامی و برهم زدن امنیت مردم شود بدون هیچ گونه اغماضی برخورد می شود.

زمانی اصل تاکید کرد: اعتراض مسالمت آمیز و مطالبه گری به حق مردم در مورد مشکلات نباید توسط فرصت طلبان به ناامنی برای جامعه تبدیل شود.

یوسف زمانی اصل در توصیه به مردم بهبهان بیان کرد: مردم باید با هوشیاری کامل فریب این افراد فرصت طلب را نخورند زیرا این افراد با تحریک احساسات مردم سعی می‌کنند جو عمومی جامعه را نا امن کنند.

گفتنی است که در جریان اعتراضات خوزستان دستکم سه نفر کشته شدند. مسئولان عامل کشته شدن این افراد را به گروهای مشکوک نسبت داده‌اند اما تاکنون خبری از دستگیری عوامل مرگ این جوانان معترض نشده است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
0
0
عجب
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین