کد خبر: ۷۱۹۰۵۷
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰

دستور ویژه رئیسی درباره خوزستان

رئیس‌جمهور منتخب، امروز در نشست‌ بررسی مسائل استان خوزستان، یک دستور ویژه صادر کرد و با ابراز تأسف از بی‌توجهی‌ها در ادوار گذشته، از تعیین استاندار ویژه با اختیارات کامل، خبر داد.
دستور ویژه رئیسی درباره خوزستان
آفتاب‌‌نیوز :

موضوع نشست امروز رئیس‌جمهور منتخب در ادامه نشست‌های بررسی مسائل فوریت‌دار کشور بود. نشستی که با حضور مدیران دولتی، مسئولان در نهادهای حاکمیتی، نمایندگان مجلس و مقامات استانی، با هدف بررسی مسائل استان خوزستان برگزار شد.

رئیس‌جمهور منتخب، پس از شنیدن نظر مسئولان، برگزاری این نشست را نشانه توجه ویژه و فوری دولت سیزدهم به استان خوزستان دانست و گفت: مسائل استان، اولویت‌بندی شده است و بخشی از درآمد خوزستان را جهت آبادانی آن هزینه می‌کنیم.

آقای رئیسی در این نشست، یک دستور ویژه نیز صادر کرد؛ دستور تشکیل شورای راهبردی ویژه احصای مسائل و راهکارهای حل مشکلات در استان خوزستان.

رئیس‌جمهور منتخب با ابراز تأسف از بی‌توجهی‌ها به خوزستان در ادوار گذشته، از تعیین استاندار ویژه با اختیارات کامل در این استان، خبر داد.

آقای رئیسی به مردم خوزستان وعده داد با همکاری همه نهادها، استفاده از همه ظرفیت‌ها و نیروی انسانی کارآمد و ارزشمند استان، همه مشکلات خوزستان برطرف شود.

جمع‌بندی این نشست حدود سه ساعت، این بود که مسائل و مشکلات خوزستان، راهکارهای مشخصی دارند؛ حل این مسائل، از اولویت‌های دولت سیزدهم خواهد بود که این روند از هم‌اکنون آغاز شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین