کد خبر: ۷۱۹۰۶۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۲

بیانیه سردار سعید محمد درباره کلیپ جنجالی انتقال آب بهشت آباد و خوزستان/ فیلم

دفتر سعید محمد درباره نشر یک کلیپ تقطیع شده از صحبت‌های وی درخصوص انتقال آب بهشت آباد بیانیه‌ای را منتشر کرد.
بیانیه سردار سعید محمد درباره کلیپ جنجالی انتقال آب بهشت آباد و خوزستان/ فیلم
آفتاب‌‌نیوز :

در بیانیه دفتر سردار سعید محمد درخصوص کلیپ جنجالی انتقال آب بهشت آباد و خوزستان آمده است: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در هیچ یک از پروژه‌های خود هیچگاه حتی یک متر مکعب آب از استان خوزستان را خارج نکرده و با توجه به اینکه چندین پروژه هم در این خصوص مطرح بوده، اما فرمانده وقت قرارگاه جناب آقای سعید محمد علی رغم فشارهای وزارت نیرو کلیه این طرح‌ها را در سال ۹۹ تعطیل کرده است و لذا نشر چنین مطالبی صرفا در جهت تخریب ایشان بوده است.

این بیانیه افزوده است: همچنین لازم به ذکر است، آبی که امروز در لوله‌های شهرهای اهواز، خرمشهر، آبادان و شادگان و برخی شهرهای دیگر جریان دارد از محل سد کرخه و توسط طرح آبرسانی غدیر که هردو پروژه جزئی از پروژه‌های بوده که توسط ایشان در آن زمان احداث شده است.

دفتر سردار سعید محمد نوشته است: در انتها یاد آور می‌شود قرارگاه خاتم در احداث پروژه‌های آبرسانی در استان خوزستان نیز پیش گام بوده که میتوان به عنوان نمونه پروژه انتقال آب غیزانیه در ۳۰ روز به ۸۰ روستا را اشاره کرد و همچنین در زمان بحران و سیل سال ۹۸ استان خوزستان پیش از همه در وسط میدان و در جهت مدیریت بحران سیل حضور داشته و عملکرد به موقع قرارگاه در این زمینه از ورود آب به شهر اهواز جلوگیری کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
2
4
ولی آقای محمد در همین مصاحبه تصریح کردند طرح خوبی است و اعتقاد داشتند هیچ مشکلی برای خوزستان ایجاد نمی شه و امکان انتقال آب از خرسان هست و تصمیم هم تصمیم خوبی شد که آب اصفهان رو از بهشت آباد (حقابه طبیعی خوزستان ) تامین کنند مشروط به این که اصفهان هم مساعدت کنه در تامین آب چهار محال با کشیدن خط لوله ... تا اینجا یعنی فکر همه استان ها رو کرده جز خوزستان بوده به زبان ساده تر خوزستان جلگه ای را قربانی یزد و کرمان کویری و اصفهان و چهار محال کرده به شرط اینکه فکر تحرکات اجتماعی (اعتراضات ) باشیند حالا امده بیانیه داده که چی رو درست کنه خیانت به مردم مرزدار و گنجینه دار اما محروم خوزستان ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
البته که چهارمحال از استانهای پرآب بوده و سیاست غلط و البته خط لوله بهشت آباد باعث مشکلات آبی زیادی برای کشاورزان شد. چهارمحال خود قربانیه این سیاسته و حرفی که شما میزنید کاملا غیر منطقیه.
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
0
4
...حالا کجایی ببینید چه بلایی سر خوزستان اومده
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
2
3
این سعید محمد دیگه از کجا اومد و مثل محمودی یه دفعه...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین