کد خبر: ۷۱۹۰۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶

ابتلای ۱۰۰ نفر به کرونا در مجلس عروسی در تربت جام

بیش از ۱۰۰ نفردر مجلس عروسی در تربت جام به کرونا مبتلا شدند.
ابتلای ۱۰۰ نفر به کرونا در مجلس عروسی در تربت جام
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام با هشدار افزایش فوتی‌ها و بیماران کرونایی گفت: دریکی از روستا‌های این شهرستان با برگزاری جشن عروسی تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر به کرونا مبتلاشده اند و یک نفر آن‌ها نیز جان باخته است.

محمد افکار افزود: با توجه به اطلاع رسانی انجام شده متاسفانه شاهد عادی انگاری درجامعه هستیم و مراجعان کرونایی و بیماران سرپایی افزایش یافته است.

وی با اشاره به سرعت انتقال دلتا ویروس در جمع‌های خانوادگی گفت: افراد مبتلا به کرونا در مجالس و تجمعات، درگیر ویروس خطرناک می‌شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام افزود: شهرستان تربت جام در محاصره مناطق قرمز و نارنجی قرار دارد و انتقال گونه هندی ویروس کرونا در موج پنجم شیوع این ویروس خطرناک‌تر شده است و سرایت بیشتری دارد.

دکترافکار با اشاره به تردد مهاجران در کشور یادآورشد: مهاجرانی که در هر شرایطی به کشور وارد می‌شوند دارای مشکلات بهداشتی هستند و بی توجهی موجب انتقال گسترده بیماری خواهد شد

وی با اشاره به واکسیناسیون مردم تربت جام بیان داشت: از مجموع جمعیت ۳۰۰ هزار نفری شهرستان‌های تربت جام و صالح آباد فقط ۴ درصد واکسینه شدند و ۹۶ درصد مانده اند از این رو بهترین واکسن در شرایط فعلی رعایت دستور‌های بهداشتی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
0
0
ضمن احترام به مجالس عزاداری دینی چرا از ابتلا به کرونا ناشی از مجالس عروسی میگویید اما از کرونای ناشی از مجالس عزاداری نمیگویید؟ مگر کرونا در مجالس عزا غیرفعال میشود؟ افرادی که میگویند ایران را سیاه پوش میکنیم و .... چرا با جان مردم بخاطر موقعیت خودشان بازی میکنند؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین