کد خبر: ۷۱۹۰۷۲
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

چرا در مازندران پلاک‌های غیربومی دیده می‌شود؟

سرپرست پلیس راه مازندران به تشریح چرایی اجازه ورود برخی خودروها با پلاک غیربومی به این استان پرداخت.
چرا در مازندران پلاک‌های غیربومی دیده می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ هادی عبادی با اشاره به اینکه ورودی مازندران در محور هراز و خروجی از تهران کنترل می شود، گفت: برخلاف روز دوشنبه، اعلام ممنوعیت و هجمه ورود خودروها به مبادی ورودی استان، از روز گذشته حجم خودرو در محورها کاهش یافته است.

وی افزود: از ساعت ۱۸ روز دوشنبه بیش از ۴۰۰۰ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند.

سرپرست پلیس راه استان مازندران خاطرنشان کرد: همچنین نزدیک به ۵۰۰۰ دستگاه خودرو نیز طی ۲۴ ساعت گذشته از سه محور مواصلاتی به مبدا بازگردانده شده اند.

عبادی ادامه داد: در حال حاضر محورهای ورودی در گردنه امام‌زاده هاشم هراز و ولی‌آباد توقف داریم و خودرو های محلی و بومی تنها اجازه ورود دارند و سایر خودروهای پلاک های غیربومی با اعمال قانون برگشت داده می‌شوند.

وی در پاسخ به اینکه با وجود اعمال محدودیت ها در مبادی ورودی استان پلاک های غیر بومی نیز در استان مشاهده می شوند، خاطرنشان کرد: برخی از اعضای کادر درمان بیمارستان‌های یحیی نژاد و یا بیمارستان روحانی بابل و غیره، متعلق به تهران بوده و این افراد مجبور هستند که وارد استان شوند.

سرپرست پلیس راهور مازندران خاطرنشان کرد: همچنین در گذشته برخی افراد به دلیل تمایل به ثبت پلاک تهران داشتند و با مبایعه‌نامه ای که در آن استان تهیه می کردند پلاک خودرو را با نمره تهران ثبت می کردند اما ساکن مازندران هستند.

عبادی همچنین در پاسخ به اینکه حجم ترافیک در روز دوشنبه بسیار شدید بود، اظهار کرد: در خروجی تهران باید کنترل بیشتری صورت می‌گرفت و حتی نزدیک بود، خودروها از لاین مخالف حرکت کنند و این حجم از ترافیک، حرکت خودرو ها را به صفر رسانده بود.

وی افزود: در حال حاضر حجم خروجی از مازندران بیشتر است و ورودی ها کنترل شده و به جز ماشین های مسافربری، باربری و کامیون ها از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین