کد خبر: ۷۱۹۰۹۳
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

توضیح فرماندهی انتظامی لرستان درباره اعتراضات الیگودرز: عوامل خرابکار به ماموران شلیک کردند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان گفت: در حوادث شب گذشته در الیگودرز چهار نیروی پلیس مجروح شدند./ گفتنی است که برخی از تجمع کنندگان نیز در این حوادث مجروح شده‌اند.
توضیح فرماندهی انتظامی لرستان درباره اعتراضات الیگودرز: عوامل خرابکار به ماموران شلیک کردند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی گلالی ظهر امروز اظهار داشت: در پی بروز تجمعات شب گذشته در الیگودرز که به واسطه تحرکات و اقدامات عوامل ضد انقلاب به ناآرامی تبدیل شد، بلافاصله ماموران انتظامی در صحنه حاضر شده و اقدام به آرام کردن جمعیت کردند.

وی افزود: در جریان حوادث شب گذشته تعدادی از عوامل ضد انقلاب با اسلحه ساچمه‌ای به سمت نیروهای پلیس نیز شلیک کردند و باعث مجروح شدن تعدادی از ماموران شدند. بر اثر تیر اندازی‌ نیروهای ضد انقلاب و خرابکار ۴ نفر از عوامل پلیس مجروح شدند. خوشبختانه در حال حاضر حال هیچکدام از نیروهای زخمی شده پلیس وخیم نیست و درمان آنها انجام شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان به خبرگزاری فارس گفته است: لیدرهای اصلی حوادث دیشب که باعث بروز ناآرامی و درگیری شدند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

گفتنی است که برخی از تجمع کنندگان نیز در اعتراضات الیگودرز مجروح شده‌اند. برخی نیز مدعی شده اند که یک نفر کشته شده است.

از سوی دیگر، استان خوزستان که چندین شبانه روز شاهد اعتراضات مردمی بوده، دیشب وضعیت آرامی داشته است. از سوی دیگر گفته شده که در شاهین شهر اصفهان نیز تجمعات اعتراضی برگزار شده است.

در جریان اعتراضات اخیر نسبت به بی‌آبی، دستکم 3 نفر تاکنون کشته شده است. ده‌ها نفر نیز بازداشت شده‌اند. البته برخی تعداد کشته شده‌‌ها را بیش از 5 نفر اعلام کرده اند. با این حال، هنوز مسئولا رسما آمار قربانیان اعتراضات اخیر را اعلام نکرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین