کد خبر: ۷۱۹۰۹۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

اعتراضات الیگودرز/ یک نفر کشته شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: در حوادث شب گذشته الیگودرز با شلیک عوامل خرابکار و ضدانقلاب یک نفر کشته و ۷ تن دیگر زخمی شدند.
اعتراضات الیگودرز/ یک نفر کشته شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی گلالی اظهار داشت: در حوادث شب گذشته در شهرستان الیگودرز در پی ایجاد تنش و درگیری که توسط عوامل خرابکار و ضد انقلاب ایجاد شد متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد. همچنین در اثر شلیک عوامل به سمت مردم ۷ نفر نیز زخمی شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان به خبرگزاری فارس گفته است: تیراندازی از سوی عوامل ضد انقلاب به سمت مردم با استفاده از اسلحه ساچمه‌ای صورت گرفته است که این نوع اسلحه معمولا از سوی ضد انقلاب در درگیری‌های اینچنینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون چندین نفر در ارتباط با حوادث شب گذشته دستگیر شده‌اند که عوامل شلیک به سمت مردم نیز در بین آنها بوده و بزودی با طی مراحل قانونی جهت محاکمه در اختیار مراجع قضایی قرار می‌گیرند.

گلالی با بیان اینکه هم اکنون شرایط عادی در الیگودرز برقرار است، تاکید کرد: شکسته شدن حریم امنیت مردم و شلیک به سمت مردم به قصد کشته سازی، خط قرمز پلیس بوده و به افرادی که در این زمینه فعالیت خرابکارانه انجام می‌دهند بر اساس قانون برخورد جدی خواهد شد.

شامگاه پنجشنبه تعدادی از مردم این شهرستان الیگودرز در راستای حمایت از مردم خوزستان در بحث مشکلات کم آبی تجمع مسالمت آمیز انجام دادند.

همچنین در شاهین شهر اصفهان نیز تجمعاتی در حمایت از مردم خوزستان برگزار شد. 

گفتنی است که در جریان اعتراضات خوزستان دستکم 3 نفر کشته شده اند.

سازمان عفو بین الملل روز جمعه اعلام کرد که از زمان آغاز اعتراض ها به بی‌آبی استان خوزستان تاکنون «دستکم هشت نفر» کشته شده اند. با این حال، مقامات رسمی کشور هنوز آماری در این خصوص اعلام نکرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین