کد خبر: ۷۱۹۲۴۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵

کوتاه از هالیوود؛ از شرط کرونایی برای بازی تا معرفی آل پاچینوی جوان

شرط کرونایی «شان پن» برای بازی در یک سریال، معرفی بازیگر نقش «آل‌پاچینو» در فیلم پدرخوانده و اقبال برادران وانر به حوزه اکران اینترنتی این آخر هفته در هالیوود خبرساز شدند.
کوتاه از هالیوود؛ از شرط کرونایی برای بازی تا معرفی آل پاچینوی جوان
آفتاب‌‌نیوز :

در روزهای گذشته چند خبر جذاب و کوتاه از هالیوود رسید؛ شان پن اعلام کرد تنها در صورت واکسیناسیون تمام عوامل ضد کرونا در سریال گسلیت ایفای نقش می‌کند، آنتونی ایپولیتو به عنوان بازیگر نقش آل پاچینو در یک سریال کوتاه انتخاب شد و اعلام شد استودیو برادران وارنر سال آینده بیش از ۱۰ فیلم را به طور اختصاصی تنها در سرویس پخش اینترنتی اچ بی او مکس اکران خواهد کرد. در ادامه به مشروح این اخبار می‌پردازیم:

کوتاه از هالیوود؛ از شرط کرونایی برای بازی تا معرفی آل پاچینوی جوان

اولتیماتوم کرونایی «شان پن» به عوامل سریال گسلیت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ورایتی، شان پن هنرپیشه و کارگردان سرشناس هالیوودی به سازنده سریال گسلیت (Gaslit) اتمام حجت کرد تا زمانی که همه عوامل تولید و بازیگران سریال واکسن کرونا تزریق نکنند سر صحنه برنخواهد گشت. اگرچه استودیو ان بی سی یونیورسال که سازنده این سریال است زدن واکسن را برای همه حاضران سر صحنه فیلمبرداری اجباری کرده و کلینیکی برای واکسیناسیون تیم سریال در محل مستقر کرده اما پن روی شرطش مصر است و از تصمیمش کوتاه نمی‌آید. این بازیگر ۶۰ ساله که دو جایزه اسکار در کارنامه خود دارد، پیشنهاد داده تا از طریق سازمان خیریه خود (CORE) به تزریق اجباری و رایگان واکسن کرونا به تیم عوامل و بازیگران گسلیت کمک کند.

سریال گسلیت درباره داستان‌های ناگفته و شخصیت‌های فراموش شده رسوایی واترگیت در آمریکاست از زیردستان فرصت طلب نیکسون گرفته تا طرفداران دیوانه‌ای که با مجرمان همدستی می‌کردند و افشاگرانی که در نهایت همه چیز را برملا کردند. پن در این سریال نقش دادستان کل جان میچل را بازی می‌کند، دوست صمیمی و مورداعتمادترین مشاور نیکسون در آن زمان. جولیا رابرتز نقش مارتا همسر جان میچل را بازی می‌کند که با وجود رابطه نزدیکی که از سمت شوهرش با نیکسون داشت، جزء اولین افرادی بود که زنگ هشدار درباره نقش نیکسون در واترگیت را به صدا درآورد.

ایپولیتوی ۲۱ ساله و بازی در نقش «آل پاچینو»

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ددلاین، آنتونی ایپولیتو، بازیگر ۲۱ ساله آمریکایی، در سریال کوتاه پارامونت پلاس که پیشنهاد نام دارد و درباره روند ساخت فیلم پدرخوانده ساخته خواهد شد، نقش آل پاچینو را بازی می‌کند.

داستان پیشنهاد تجربه ال رودی تهیه‌کننده برنده جایزه اسکار از ساخت پدرخوانده (۱۹۷۲) را روایت می‌کند که به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا و با اقتباس از رمان پرفروش ماریو پوزو جلوی دوربین رفت و برای همیشه در تاریخ سینما ماندگار شد. این شاهکار سینمایی که با حضور بازیگران توانمندی چون مارلون براندو، آل پاچینو، جیمز کان، جان کازال، رابرت دووال، دایان کیتون و تالیا شایر ساخته شد، در زمان خود نامزد ۱۱ جایزه اسکار شد و سه جایزه از جمله اسکار بهترین فیلم را از آن خود کرد.

در سریال ۱۰ قسمتی پیشنهاد، جاستین چمبرز نقش مارلون براندو را بازی می‌کند، متیو گود در نقش رابرت ایوانز ظاهر خواهد شد و دن فاگلر نقش فرانسیس فورد کاپولا را دارد. نقش رودی را هم مایلز تلر بازی می‌کند.

اکران اینترنتی بیش از ۱۰ فیلم در دستور کار «برادران وارنر»

جیسون کیلار مدیرعامل وارنرمیدیا روز پنجشنبه (۳۱ تیر) در پاسخ به سوال خبرنگاران اعلام کرد استودیو سینمایی برادران وارنر در سال ۲۰۲۰ میلادی بیش از ۱۰ فیلم را به طور اختصاصی برای سرویس پخش اینترنتی اچ بی او مکس خواهد ساخت.

وارنر میدیا اواخر سال گذشته همزمان با تعطیلات کرونایی با راهبرد اکران همزمان تمام فیلم‌های استودیو برادران وارنر در سینماها و سرویس پخش اینترنتی اچ بی او مکس، صنعت سینما را متحول کرد.

آن طور که از ظواهر پیداست، این استودیوی معروف آمریکایی سال آینده به راهبرد سنتی خود در اکران باز خواهد گشت اما مدت اکران روی پرده را برای بیشتر فیلم‌های خود به ۴۵ روز کاهش خواهد داد.

کیلار در بخش دیگری از اظهاراتش تاکید کرد، فکر نمی‌کند صنعت سینما به سالهای ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۷ برگردد، زمانی که پیش از انتشار نسخه خانگی یک فیلم باید ۷۵ تا ۹۰ روز روی پرده سینماها باقی می‌ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین