کد خبر: ۷۱۹۲۵۱
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷

احتمال اصلاح نرخ شیرخام

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران گفت: اگر مصوبه اصلاح نرخ شیرخام اجرایی نشود و مشکلات تامین نهاده های دامی ادامه دار باشد، قطعا دام های مولد روانه کشتارگاه خواهند شد و زنگ نابودی صنعت شیر و گوشت نیز به صدا در خواهد آمد.
احتمال اصلاح نرخ شیرخام
آفتاب‌‌نیوز :

احمد مقدسی در پاسخ به این سوال که آیا مصوبه شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی در خصوص خرید تضمینی شیرخام با نرخ ۶۴۰۰ تومان عملیاتی شده است یا خیر؟ اظهارکرد: دستورالعمل اجرایی آن به شرکت پشتیبانی امور دام و سازمان های تعاون روستایی در استان ها ابلاغ شده و امیدواریم در روزهای آتی این مصوبه به مرحله اجرا برسد.

وی ادامه داد: تامین نهاده ها برای گاوداری ها به سختی صورت می گیرد. واحدهای پروار بندی، روستایی و سنتی به میزان بسیار کمی نهاده های دولتی دریافت می کنند. در واحدهای صنعتی نیز نهاده با تاخیر تامین می‌شود.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه کمبودی در تولید شیر و گوشت نداریم، گفت: اگر مصوبه اصلاح نرخ شیرخام اجرایی نشود و مشکلات تامین نهاده های دامی ادامه دار باشد قطعا دام های مولد روانه کشتارگاه خواهند شد و زنگ نابودی صنعت شیر و گوشت نیز به صدا در خواهد آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین