کد خبر: ۷۱۹۴۰۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱

فوت جوان ۲۰ ساله در تصادف دو موتورسیکلت

‍ فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: جوان ۲۰ ساله اسدآبادی در سانحه برخورد دو دستگاه موتور سیکلت جان باخت.
فوت جوان ۲۰ ساله در تصادف دو موتورسیکلت
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ افشین یاری, فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از وقوع یک سانحه رانندگی در جاده کمربندی در دست ساخت این شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه تلخ جوانی ۲۰ ساله جان خود را از دست داده و ترک نشین وی نیز زخمی شد.

او افزود: این حادثه تلخ بین دو دستگاه موتورسیکلت سنگین هزار غیر مجاز و هوندا ۱۲۵ در جاده کمربندی در دست ساخت اسدآباد به کرمانشاه رخ داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد عنوان کرد: راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت‌های مذکور که چهار نفر بودند مجروح و توسط خودرو‌های امدادی به بیمارستان قائم منتقل شدند.

سرهنگ یاری ادامه داد: بعد از انتقال مصدومان به بیمارستان متاسفانه راکب موتور هوندا که جوانی ۲۰ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در مرکز درمانی شهرستان فوت و سایر مصدومان نیز در مراکز درمانی استان و شهرستان تحت مداوا قرار گرفتند.

او در خاتمه با ارائه توصیه به راکبان موتورسیکلت‌ها مبنی بر استفاده صحیح از این وسیله نقلیه و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی گفت:با توجه به اینکه صحنه تصادف به هم خورده بوده، ماموران پلیس راه استان نیز از محل حادثه بازدید کردند که به محض وصول نظریه افسر کاردان فنی موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین