کد خبر: ۷۱۹۴۳۸
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳
مربی تکواندو میانه: میرهاشم را مثل آب خوردن قهرمان المپیک می‌کردم

مربی میرهاشم: اگر در توکیو کنار میرهاشم بودم، قطعا به مدال طلا دست یافته بود

مربی میرهاشم حسینی گفت: اگر در توکیو در کنار میرهاشم بود، قطعا به مدال طلا دست یافته بود.
مربی میرهاشم: اگر در توکیو کنار میرهاشم بودم، قطعا به مدال طلا دست یافته بود
آفتاب‌‌نیوز :

حسن فلاحی‌راد اظهار داشت: فرصت‌ها همیشگی نیستند و مانند ابر در حال گذر بوده و میرهاشم بهترین فرصت برای کسب مدال طلا را داشت که به راحتی از دست داد.

وی گفت: از نحوه مبارزه میرهاشم تعجب کردم و این نشان می‌دهد که در یک سال اردوی تیم ملی روی نقاط ضعفش کار نشده و از لحاظ بدنی هم آمادگی پایینی داشت و چطور می شود میرهاشم با آن سابقه پراز افتخارش چندین بار برابر تکواندوکار ازبکستانی از ضربه سر امتیاز به حریف دهد.

مربی سابق تیم ملی تکواندو کشور گفت: اگر من در کنار میرهاشم بودم با برنامه‌هایم مثل آب خوردن وی قهرمان المپیک می‌کردم و اجازه نمی‌دادم با چنین گارد باز به مصاف تکواندوکاران ازبکستان و کره برود و میرهاشم بیشتر باید سرش را عقب نگه داشته و بی‌مهابا حمله نمی‌کرد.

وی افزود: در همین 3 مسابقه میرهاشم بیش از 30 امتیاز از ضربات سر از دست داد و این مورد در گذشته اصلا سابقه نداشته و ضمن اینکه در بازی برابر حریف کره‌ای اصلا روحیه لازم برای مسابقه را نداشت و من هر لحظه احتمال می‌دادم وی کلاهش را برداشته و از ادامه مسابقه انصراف دهد، هر چند در راند سوم جانانه مبارزه کرد و اختلاف را کم کرد که دیگر دیر شده بود.

این مربی تکواندو آذربایجان‌شرقی که شاگردان زیادی به تیم ملی معرفی کرد در پایان ابراز امیدواری کرد که عرفان ناظمی و امیرمحمد بخشی در مسابقات تکواندو تیمی المپیک که به صورت آزمایشی برگزار می‌شود، بتوانند درخشان ظاهر شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین