کد خبر: ۷۱۹۴۴۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۱

فرهاد مجیدی: زمین چمن استادیوم وطنی در شأن نساجی نیست

سرمربی استقلال گفت: امیدوارم تمهیداتی انجام شود که نساجی در فصل بعد زمین چمن با کیفیت و در شأن این تیم داشته باشد و بتواند از بازی‌های خانگی نهایت استفاده را ببرد.
فرهاد مجیدی: زمین چمن استادیوم وطنی در شأن نساجی نیست
آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از بازی نساجی و استقلال اظهار کرد: بازی خوبی را دیدیم و هر دو تیم تلاش کردند تا بازی با کیفیتی ارائه کنند. ولی ما در نیمه اول و دوم تیم برتر زمین بودیم و توانستیم به سه گل برسیم.

وی افزود: نساجی هم تیم خوبی بود و بازیکنان خوبی دارد. خوشحالم که این تیم ریشه‌دار در لیگ ماند. اما امیدوارم در فصل جدید زمین چمن با کیفیت که در شان مردم قائمشهر و این تیم باشد ایجاد شود تا نساجی بتواند از بازی‌های خانگی نهایت استفاده را ببرد.

سرمربی استقلال ضمن ابراز خوشحالی از حضور در قائمشهر و همشهریان سرزمین پدری‌اش گفت: از رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی تشکر می‌کنم که برای این تیم زحمت کشید و نساجی را تقویت کرد. امیدوارم نساجی برای فصل بعد در درجه اول یک زمین چمن در شأن تیم لیگ برتری داشته باشد و در حضور هواداران بازی‌های خوبی ارائه کند.

مجیدی درباره اهمیت حضور هواداران در استادیوم‌ها خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها از جمله نساجی و استقلال از نبود تماشاگران در استادیوم‌ها ضرر می‌کنند. هر تیمی در شهر و زمین خودش با حضور هوادارانش انگیزه می‌گیرد. به ویژه تیمی مانند نساجی که هوادارانش از بهترین و پرشورترین هوادارانی هستند که به عمرم دیدم.

وی با اشاره به درگذشت نادر دست‌نشان اسطوره باشگاه نساجی و تسلیت به خانواده دست‌نشان گفت: متأسفانه دیر به مازندران رسیدیم و نتوانستیم همراه با بازیکنان و کادر فنی باشگاه به مزار زنده‌یاد دست‌نشان برویم.

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال تهران در هفته‌ بیست‌ونهم لیگ بیستم از ساعت ۲۱:۱۵ یکشنبه ۳ مرداد در استادیوم وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ – ۱ به سود استقلال پایان یافت.

کریم اسلامی تک گل نساجی را به ثمر رساند و وریا غفوری(2 گل) و متین کریم‌زاده گل‌های استقلال را وارد دروازه نساجی کردند.

استقلال با کسب این پیروزی 56 امتیازی شد و جایگاه خود را در رتبه سوم مستحکم‌تر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین