کد خبر: ۷۱۹۴۵۰
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹

توضیح نکونام درباره درگیری با پورموسوی و استفاده از جادوگر

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دربی زیبایی را از هر ۲ تیم خوزستانی شاهد بودیم و خوشحالم که توانستیم در کورس رقابت برای کسب سهمیه آسیایی باقی بمانیم.
توضیح نکونام درباره درگیری با پورموسوی و استفاده از جادوگر
آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام یکشنبه شب بعد از برتری تیم فولاد خوزستان مقابل نفت آبادان در نشست خبری، اظهار داشت: ابتدا جا دارد به دلیل دربی زیبایی که دیدیم، به مردم خوزستان تبریک بگویم، هر ۲ تیم همدیگر را به خوبی آنالیز کرده بودند به همین دلیل نیمه اول سخت بود.

وی با بیان اینکه گرمای هوا روی هر ۲ تیم تاثیر گذاشت اما فوتبال خوبی را دیدیم افزود: تلاش ما بر این بود بالای جدول بمانیم و نفت آبادان هم حیثیتی بازی کرد که در کل فوتبال جانداری را دیدیم.

نکونام گفت: ما نیمه اول بد شروع کردیم و سرعت بازی پایین بود زیرا نفتی ها بسته بازی کردند اما نیمه دوم با تغییر تاکتیک به بازی سرعت دادیم و توانستیم به گل برسیم و سه امتیاز را کسب کنیم تا در کورس بالای جدول بمانیم.

وی با اشاره به اینکه تمرکز ما روی کارمان است افزود: بچه‌های ما بسیار تلاش می‌کنند اما واقعا تمرین کردن در این هوا سخت است اما همواره سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی فولاد درباره درگیری خود با پورموسوی، گفت: در آن صحنه نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد حتی به کمک داور گفتم اشتباه شنیده و من حرفی نزده‌ام اما با کارت زرد داور مواجه شدم.

وی در پاسخ به این پرسش که تاکنون از جادوگر در تیمش استفاده کرده‌ است افزود: ما تا به حال از این کارها نکرده‌ایم.

دیدار تیم های فولاد و نفت آبادان با برتری ۲ بر صفر فولاد به پایان رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین