کد خبر: ۷۱۹۴۵۱
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱

مددی: چالش من و مجیدی سر مسائل مالی است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: واقعیت این است چالش‌هایی با کادر فنی استقلال وجود دارد، عمده این چالش‌ها به مسائل مالی‌ بر می‌گردد، کادرفنی نیز از ناحیه بازیکنان تحت فشار است، من اعلام می‌کنم در پرداخت مطالبات بازیکنان گردن ما از مو باریک‌تر است.
مددی: چالش من و مجیدی سر مسائل مالی است
آفتاب‌‌نیوز :

«احمد مددی» در گفت و گویی اظهار داشت: با سرمربی و کادرفنی استقلال حرف زدیم، دغدغه‌هایی مطرح شد، صحبت‌های جامعی انجام شد و از فردا بازیکنانی که ابهام دارند در باشگاه استقلال حاضر شده تا از نزدیک نسبت به رفع مشکلات آنها اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی افزود: بعد از اینکه برنده مزایده حامی مالی باشگاه استقلال انجام شد شرکتی که در این مزایده برنده شده بود شروع به پرداخت پول کرد و با کمک آنها در شرایط بد اقتصادی به کمک استقلال رسیدند. بسیاری از بدهی‌ها را پرداخت کردیم و توانستیم مجوز حرفه‌ای‌گری دریافت کنیم. اگر بخواهم حساب کنیم باید بگویم در حدود ۵۰ میلیارد تومان پرداخت کردیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: شیخ دیاباته به ایران نیامده‌ بوده و پولش را می‌خواست، در حدود ۳۱۵ هزار دلار به او دادیم، ۱۲۵ هزار دلار به علاوه ۲۵ هزار فرانک سوییس به حساب وینفرد شفر واریز کردیم، بدهی‌ استقلال را به باشگاه پاختاکور برای سرور جباروف ‌را پرداخت کردیم. بدهی‌هایی از فصل گذشته وجود داشت. اینها مبالغ کمی نبودند و با پرداخت آنها تازه به اول خط رسیدیم و به پیشواز لیگ جدید رفتیم.

مددی تصریح کرد: در فصل جدید با قراردادهایی روبرو شدم که متاسفانه نجومی و غیر متعارف بسته شده بود، مقصر بازیکن نیست، بازیکن قرارداد امضا می‌کند و باشگاه ملزم به پرداخت آنهاست، مقصر مدیرانی هستند که این قراردادها را به امضا می‌رسانند و زیر بار این قراردادها می‌روند و پرسش من از مدیر وقت استقلال این است که این قراردادها چطور منعقد شد و باشگاه را وارد چالش‌ جدی کرد.

وی اعلام کرد: بابت قراردادهای امسال بیش از ۴۲ میلیارد تومان را پرداخت کرده‌ام و شاید جالب باشد بدانید قراردادهای فصل گذشته (قراردادهای داخلی) فصل ۹۸-۹۹ ۲۸ میلیارد توان بود،تا این لحظه ۵۰ تا ۷۵ درصد قراردادها را پرداخت کردیم و شاید برخی از نفرات بیشتر نیز دریافت کرده‌اند. میانگین پرداختی‌ها ۶۵ درصد است و ظرف چند روز آینده باز هم پرداختی به بازیکنان و کادرفنی خواهیم داشت.

مدیرعامل استقلال گفت: صادقانه باید بگویم روزی که مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده گرفتم پیش بینی این بدهی‌های سنگین و شرایط سخت ‌ را نداشتم، هر روز یک ماجرا و تنش جدید را در استقلال تجربه کردم، مصوبه مجلس شورای اسلامی که هرگونه کمک به باشگاه‌های ورزشی را خلاف اعلام کرد سختگیرانه بود و پرسش من این است باشگاه‌هایی همچون استقلال و پرسپولیس چرا نباید از کمک دولتی بهره ببرند.

مددی بیان کرد: کارگزار چهارچوب وظایفش مشخص است، برخی رفتارهای غیر منصفانه باعث شد آنها دلسرد شوند و با جرات می‌توانم بگویم هیچ‌گونه دخالتی در امور باشگاه تا این لحظه نکرده‌اند، چهار بار پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بسته بود که با کمک این کارگزار پنجره را باز کردیم و در حال حاضر هم پنجره باشگاه بسته است اما با پرداخت یک رقم کم باز خواهد شد.

وی افزود: واقعیت این است چالش‌هایی با کادر فنی استقلال وجود دارد، عمده این چالش‌ها به مسائل مالی‌ بر می‌گردد، کادرفنی نیز از ناحیه بازیکنان تحت فشار است، من اعلام می‌کنم در پرداخت مطالبات بازیکنان گردن ما از مو باریک‌تر است و این طور نیست که بگویم چون مدیر قبلی قرارداد امضا کرد آنها را پرداخت نمی‌کنم، این مطالبات را پرداخت می‌کنم، برخی از افراد نزدیک باشگاه شیطنت‌هایی می‌کنند تا جو را به هم بریزند، آنها به جای کمک پول‌هایشان را در جایی دیگر خرج می‌کنند تا حاشیه به وجود آورند، اگر شما استقلالی هستید بیایید کمک کنید نه اینکه پشت صحنه برای ایجاد حاشیه کارگردانی کنید و در فضای مجازی پول‌هایتان را خرج کنید.

مدیرعامل استقلال اظهار داشت: وقتی دربی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم در پوست خودم از خوشحالی نمی‌گنجیدم، خدا وکیلی به فرهاد مجیدی و سرپرست استقلال از طریق واتساپ تبریک گفتم و برخی از افراد نزدیک باشگاه شیطنت کردند، چندین بار در محل اردو حاضر شدم و می‌خواستم اگر روزی سر تمرین استقلال بروم با دست پر بروم.

مددی در پایان گفت: فرهاد مجیدی به من اولتیماتوم نداده است فهرست قرارداد بازیکنان و بازیکنانی که در لیست مجیدی قرار دارند به من اعلام شده است و از فردا با هماهنگی رییس هیات مدیره نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان اقدام خواهیم کرد و نگرانی از این بابت نداریم. با بازیکنان جلسات فراوانی را برگزار خواهیم کرد تا به نتیجه خوبی برسیم.خود شما می‌دانید در هیچ کجای یک مربی به مدیرعامل نمی‌تواند اولتیماتوم بدهد و این اتفاق در استقلال رخ نداده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین