کد خبر: ۷۱۹۵۴۱
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶

نتایج نمایندگان ایران در روز سوم المپیک ۲۰۲۰/ روز خوب والیبال، بدمینتون و شنا

ورزشکاران کاروان ایران در روز سوم بازی‌های المپیک توکیو در چهار رشته ورزشی مسابقه دادند.
نتایج نمایندگان ایران در روز سوم المپیک ۲۰۲۰/ روز خوب والیبال، بدمینتون و شنا
آفتاب‌‌نیوز :

در سومین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو ورزشکاران ایرانی در چهار رشته والیبال، بدمینتون، بوکس و شنا رقابت کردند. در این روز تیم ملی والیبال مقابل حریفش به برتری رسید. همچنین دختر بدمینتون باز ایرانی در اولین بازی خود به برتری رسید.

*والیبال:

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، مقابل ونزوئلا به پیروزی ۳ بر صفر رسید تا به دومین برد خود برسد.

*شنا:

متین بالسینی تنها نماینده شنای ایران در المپیک توکیو در ماده ۲۰۰ متر پروانه به آب زد. او در دسته اول در کنار شناگرانی از جامائیکا، اسلواکی، تایلند، سوریه و سیشل رقابت کرد و با رکورد ۱:۵۹:۹۷ به کار خود پایان داد. او در نهایت در ماده ۲۰۰ پروانه در رده ۳۳ قرار گرفت.

بالسینی که پیش‌تر در انتخابی المپیک صربستان رکورد ملی ۲:۰۰:۹۴ را ثبت کرده بود توانست رکورد ملی ایران را در توکیو بهبود بخشد. او در پایان سی و سوم شد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

*بدمینتون:

ثریا آقایی دختر بدمینتون باز ایران در اولین بازی مرحله گروهی بازی های المپیک توکیو به مصاف نماینده مالدیو رفت و این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان رساند.

*بوکس:

شاهین موسوی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، در نخستین مبارزه خود مقابل موری‌واکی یوئیتو از ژاپن شکست خورد و حذف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین