کد خبر: ۷۱۹۵۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷

بازداشت هسته مرکزی یک گروه تروریستی در استان فارس

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: هسته مرکزی یک گروه تروریستی- تکفیری با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری پلیس و اطلاعات ناجا در استان فارس دستگیر شدند.
بازداشت هسته مرکزی یک گروه تروریستی در استان فارس
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی بیان داشت: پس از شناسایی هسته مرکزی این گروهک، ۱۱ نفر از عوامل فعال آن در استان فارس، سایر عوامل این گروهک در ۶ استان شرقی و غربی کشور نیز شناسایی و طی یک عملیات هماهنگ ۲۵ نفر نیز در این استان‌ها دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه این گروهک با هدف اعلام موجودیت و ایجاد رعب و وحشت اقدام به انتشار کلیپ‌هایی در فضای مجازی نموده بودند گفت: از این گروهک‌ها مقادیر زیادی انواع سلاح و مهمات کشف گردیده و با تلاش‌های انجام شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس اطلاعات استان سرشاخه‌های این گروهک‌ها در خارج از کشور نیز شناسایی و به این شبکه به صورت کلی ضربه وارد شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس خاطرنشان کرد: این گروهک قصد اجرای عملیات تروریستی همزمان در چندین استان کشور را داشتند که با هوشیاری ضابطین قضایی این عملیات‌ها که با همکاری اطلاعاتی و مالی ۲ سرویس اطلاعاتی کشورهای اروپایی و منطقه‌ای طراحی شده بود خنثی شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین تصریح کرد: پرونده این گروهک تروریستی تکفیری هم اکنون در شعبه بازپرسی ویژه جرائم علیه امنیت دادسرای عمومی و انقلاب شیراز در حال تکمیل تحقیقات است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
0
0
خائنهابه ایران بایدبدارمجازات آویخته شوندتا خون شهدایمان دربرقرای امنیت پایمال نشود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین