کد خبر: ۷۱۹۵۶۰
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱

وقوع تصادف مرگبار در شیراز

برخورد شدید دو خودرو در کمربندی شهرک گلهای شیراز، یک کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.
وقوع تصادف مرگبار در شیراز
آفتاب‌‌نیوز :

در ساعت ۱۴:۱۶ دقیقه ظهر امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از حادثه برخورد دو دستگاه خودروی وانت پیکان و پراید در مسیر کمربندی شهرک گلها، خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۸و گروه امداد و نجات جاده ای را به محل حادثه اعزام کرد.

یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک خودروی وانت به علت نامعلوم به شدت با یکدیگر برخورد کرده و خودروها بعد از برخورد با ستون و درخت حاشیه جاده متوقف شدند.

راننده خودروی وانت پیکان که در وضعیت نامناسبی قرار داشت قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی و توسط سرنشینان خودروهای عبوری از کابین خودرو خارج و به حاشیه امن بزرگراه منتقل شده بود.

در اثر شدت وقوع حادثه، 2 سرنشین  خودروی پراید نیز در داخل خودرو گرفتار بودند که  نیروهای آتش نشانی با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، با استفاده از ابزار مخصوص نجات اقدام به فضا سازی در داخل کابین خودرو کرده و با همکاری عوامل اورژانس محبوسین را از داخل خودرو به بیرون انتقال دادند.

در معاینات اولیه که توسط عوامل اورژانس انجام گرفت، مشخص شد که متاسفانه راننده ۴۵ ساله وانت  در اثر شدت جراحت وارده جان خود را از دست داده است و دو سرنشین مرد ۳۵ و ۵۰ ساله خودروی پراید نیز به شدت مصدوم و در وضعیت جسمانی نامناسبی قرار داشتند.

با توجه به اینکه مصدومان به سرعت  به عوامل اورژانس تحویل داده شدند، آتش نشانان صحنه حادثه را از بقایای به جا مانده از این تصادف پاکسازی کرده و خودروهای تصادفی را جهت بررسی علت وقوع این حادثه تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین