کد خبر: ۷۱۹۵۷۵
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸

ابلاغ گروه‌های سنی جدید برای دریافت واکسن

سعید نمکی در نامه ای به معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به واکسینه شدن بخش عمده ای از جمعیت هدف اعلام شده، خواستار ثبت نام و نوبت دهی به گروه های سنی جدید برای تزریق واکسن کرونا شده است.
ابلاغ گروه‌های سنی جدید برای دریافت واکسن
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش وزارت بهداشت، در متن نامه نمکی به علیرضا رئیسی آمده است ؛ پیرو برنامه‌ ریزی‌های انجام شده قسمت عمده جمعیت هدف اعلام شده واکسینه شده ­اند و ثبت نام شدگان جدید نیز در دو روز آتی تحت پوشش قرار می ­گیرند با توجه به موجودی کافی واکسن شایسته است که واکسیناسیون طبق روال زیر اقدام شود:

۱- در استان­ های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان و کرمان علاوه بر استمرار واکسیناسیون گروه­های اعلام شده قبلی جمعیت ۴۵ تا ۴۸ ساله ثبت نام و طبق نوبت ­دهی واکسینه شوند.

۲- در بقیه استان­ ها بجز تهران جمعیت ۵۵ تا ۵۸ ساله ثبت نام و طبق نوبت ­دهی تحت پوشش واکسیناسیون قرار گیرند و کماکان واکسیناسیون باقیمانده گروه­ های سنی بالاتر تداوم یابد.

۳- در کلان شهر تهران جمعیت ۵۸ تا ۶۰ ساله ثبت ­نام و طبق نوبت ­دهی واکسینه شوند و در بقیه شهرستان­ های استان تهران جمعیت ۵۵ تا ۶۰ ساله ثبت ­نام و با نوبت ­دهی در سامانه تحت پوشش قرار گیرند.

اختلال در سامانه ثبت نام واکسن و عذرخواهی وزارت بهداشت

مرکز مدیریت فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه امروز به علت قطعی سرویس استعلام هویت ثبت‌احوال، ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا دچار مشکل شد، اعلام‌کرد که از تمام مراجعه‌کنندگان به سامانه ثبت‌نام واکسن پوزش می‌خواهیم.

به گزارش وبدا، مرکز مدیریت فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که امروز به علت قطعی سرویس استعلام هویت ثبت‌احوال، ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا دچار مشکل شد و به رغم تلاش انجام شده از سوی سازمان ثبت‌احوال، هنوز سرویس مذکور برقرار نشده‌است.

به خاطر بروز این مشکل از همه‌ مراجعه‌کنندگان به سامانه ثبت‌نام واکسن پوزش می‌خواهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین