کد خبر: ۷۱۹۶۰۱
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

آخرین خبرها از اعتراضات در ایذه خوزستان و وضعیت بازداشت شدگان

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس درخصوص وضعیت بازداشت شدگان درایذه در پی ناآرامی های اخیر گفت: تعدادی از افراد بازداشت شده آزاد شده اند و پرونده برخی دیگر نیاز به بررسی دارد.
آخرین خبرها از اعتراضات در ایذه خوزستان و وضعیت بازداشت شدگان
آفتاب‌‌نیوز :

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس، در رابطه با نا آرامی های اخیر در حوزه انتخابیه خود گفت: در راستای برخی ناآرامی هایی که در استان خوزستان به علت تنش آبی رخ داد، در شهرستان ایذه هم عده ای به تبعیت از شهرستان های دیگر دست به اعتراض زدند و در کنار مردم معترض عده ای سودجو هم بی نظمی و ناآرامی هایی را به وجود اوردند و تیراندازی هایی از سوی افراد ناشناس انجام گرفت.

او ادامه داد: در پی این نا آرامی ها و درگیری ها در شهرستان ایذه عده ای مجروح شدند و یک نفر هم جان باخت که این حادثه و نوع کشته شدن این فرد در دست بررسی است.

ایزدپناه بیان کرد: با تدبیر نیروهای امنیتی و شورای تامین و استاندار و با حضور بنده جلساتی را با بزرگان و سران قبائل برگزار کردیم و سرکشی به خانواده مقتول داشتم و از نزدیک با خانواده فرد کشته شده گفت و گو کردم. اکنون شهر اوضاع آرامی را سپری می کند.

نماینده مردم ایذه مطرح کرد: مردم در روز گذشته (یک شنبه سوم مرداد) به حمایت از نظام و در راستای محکوم کردن فتنه گران راهپیمایی را ایذه برگزار کردند.

او درخصوص وضعیت بازداشت شده ها درایذه گفت: تعدادی از افراد بازداشت شده آزاد شده اند و پرونده برخی دیگر نیاز به بررسی دارد.

ایزدپناه در خصوص وضعیت اینترنت شهرستان ایذه گفت: تا جایی که من اطلاع داشتم اینترنت ایذه همچنان قطع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین