کد خبر: ۷۱۹۶۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

تصاویر| راهبه‌هایی که می‌خواهند با ماری جوانا، جهان را شفا دهند!

"خواهران دره" گروهی از راهبه‌ها در کالیفرنیا امریکا هستند که عاشقانه ماری جوانا را دوست دارند و به قدرت بهبودبخشی و شفادهی این ماده مخدر ایمان دارند.
تصاویر| راهبه‌هایی که می‌خواهند با ماری جوانا، جهان را شفا دهند!
آفتاب‌‌نیوز :

مصرف ماده مخدر ماری جوانا در ایالت‌های مختلف امریکا به شکل چشمگیری در حال قانونی شدن است. همزمان با این روند گروهی متشکل از زنانی با لباس راهبه در کالیفرنیا ضمن مصرف ماری جوانا، ماموریت خود را شفا دادن جهان با استفاده از این ماده مخدر معرفی کرده‌اند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ "خواهران دره" گروهی از راهبه‌ها در کالیفرنیا امریکا هستند که عاشقانه ماری جوانا را دوست دارند و به قدرت بهبودبخشی و شفادهی این ماده مخدر ایمان دارند.

این فرقه غیرمذهبی متشکل از فمینیست‌های رادیکال است که توسط خواهر کیت (با نام واقعی کریستین میوزن) ۶۲ ساله بنیانگذاری شده که خود را یک راهبه و فعال آنارشیست می‌خواند.

این گروه در سال ۲۰۱۵ میلادی در شمال کالیفرنیا تاسیس شد. این زنان ماری جوانا را کاشت و برداشت می‌کنند تا از آن برای استفاده از محصولات دارویی و بهداشتی از جمله صابون استفاده کنند.

اعضای این گروه می‌گویند هیچ‌گونه وابستگی‌ای به کلیسای کاتولیک ندارند. آنان می‌گویند اقدامات‌شان معنوی است، اما به طور خاص هیچ یک از اعضای آن گروه با هیچ مذهبی در ارتباط نیستند. این گروه خود را غیرمذهبی در عین حال معنوی و سازگار با محیط زیست معرفی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
7
22
درود بر خواهرهاي راهبه، من هم از شما هستم......
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین