کد خبر: ۷۱۹۷۷۹
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

بازگشت به شرایط قبل/ سی‌دی‌سی: افراد واکسینه شده ماسک بزنند

مقامات بهداشتی آمریکا توصیه کردند، افرادی که کاملاً علیه کووید ۱۹ واکسینه شده‌اند، در مکان‌های عمومی سرپوشیده و در مناطقی که ویروس کرونا به سرعت در حال گسترش است، ماسک بزنند.
بازگشت به شرایط قبل/ سی‌دی‌سی: افراد واکسینه شده ماسک بزنند
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از ایندیاتودی، مقامات بهداشتی آمریکا توصیه کردند، افرادی که کاملاً علیه کووید ۱۹ واکسینه شده‌اند، در مکان‌های عمومی سرپوشیده و در مناطقی که ویروس کرونا به سرعت در حال گسترش است، ماسک بزنند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC) در تشدید رهنمودهای منتشر شده در اوایل این ماه همچنین به همه دانش‌آموزان، معلمان، کارمندان مدارس و مهد کودک توصیه کرده بدو ندر نظر گرفتن این موضوع که هر دو دز واکسن را دریافت کرده‌اند، از ماسک صورت استفاده کنند.

موارد ویروس کرونا در ایالات متحده به دلیل نوع بسیار مسری دلتا که در هند ظاهر شد در حال افزایش است و به سرعت گسترش یافته و اکنون بیش از ۸۰ درصد موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده را تشکیل می‌دهد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت: افزایش واکسیناسیون و استفاده از ماسک به ایالات متحده کمک می‌کند تا از قرنطینه ناشی از همه‌گیری، تعطیلی کسب و کارها و تعطیلی مدارس که این کشور در سال ۲۰۲۰ با آن روبرو بود جلوگیری کند.

رندی وینگارتن، رئیس فدراسیون معلمان آمریکا، در بیانیه‌ای از راهنمای جدید CDC برای استفاده از ماسک قدردانی کرد و آن را یک اقدام پیشگیرانه ضروری تا زمانی که کودکان زیر ۱۲ سال واکسینه شوند دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین