کد خبر: ۷۱۹۸۰۵
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

گزارشگر نیویورک تایمز هواداران ترامپ را «دشمن کشور» خواند

کیت بِنر خبرنگار روزنامه نیویورک تایمز حامیان دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا را همزمان با آغاز بکار تحقیقات درباره حمله به کنگره «دشمن کشور» توصیف کرد.
گزارشگر نیویورک تایمز هواداران ترامپ را «دشمن کشور» خواند
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد: بنر در توئیتی که بعدها تحت فشار انتقادها مجبور به حذف آن شد، نوشت آمریکا به دلیل نیاز به «دشمن کشور خواندن حامیان سیاستمداران» با «معمای امنیت ملی» مواجه است.

وی در این توئیت نوشت: ما به عنوان آمریکایی بر این باوریم که نباید از قدرت علیه چهره های سیاسی یا احزاب سیاسی استفاده کنیم، اما اگر سیاستمداران کشور را تهدید کنند چطور؟ یا اگر سیاستمداران خارج از اختیارات خود عمل کرده و یا احزاب سیاسی حامی آنها از چنین تهدیدی حمایت کنند؟

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی با «افراط گرایی» توصیف کردن محتوای این توئیت، این اظهارات روزنامه نگار آمریکایی را محکوم کردند.

بنر به دنبال موجی از انتقادها که در فضای مجازی منتشر شد مجبور به حذف این توئیت شد.

اظهارات بنر در حالی مطرح شده که کمیته منتخب مجلس نمایندگان آمریکا کمیته تحقیقات درباره حمله به کنگره در ۶ ژانویه (۱۷ دی) را تشکیل داده است. به دنبال این حمله، ترامپ برای دومین بار استیضاح شد. اولین جلسه شهادت دهی این کمیته روز سه شنبه برگزار شد.

در حالی که قرار است این کمیته با اعضای هر دو حزب اصلی آمریکا تشکیل شود نانسی پلوسی رئیس کمیته مجلس نمایندگان آمریکا عضویت دو نماینده جمهوریخواه را که منتخب کوین مکر کارتی رهبر اقلیت این مجلس بود، وتو کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا مدعی شده که کمیته منتخب بشدت حزبی و ساختگی است و با لحنی تمسخر آمیز گفته است که پلوسی باید تحقیقاتی را درباره خودش انجام دهد.

ترامپ در دوران ریاست جمهوری اش بارها در تقابل با رسانه ها قرار گرفت و آنها را دشمن مردم توصیف کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین