کد خبر: ۷۱۹۸۳۵
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

احتمال بازگشت مسی به تمرینات بارسلونا بدون قرارداد!

یک رسانه کاتالان از امکان بازگشت لیونل مسی به تمرینات بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد خبر داد.
احتمال بازگشت مسی به تمرینات بارسلونا بدون قرارداد!
آفتاب‌‌نیوز :

 به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، موضوع تمدید قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا ممکن است به زود وارد فاز جدیدی شود و این هم به خاطر امکان بازگشت این بازیکن آرژانتینی به تمرینات بارسلونا و آماده کردن خود برای شروع فصل جدید بدون داشتن قرارداد با تیم آبی‌و‌اناری است.

مسی به دلیل حضور در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا هنوز در تعطیلات تابستانی به سر می‌برد و هنوز تکلیف بارسلونا را برای عقد قراردادی جدید روشن نکرده است، البته مدیران باشگاه با اطمینان از ماندن ستاره آرژانتینی در نوکمپ سخن گفته‌اند و خود بازیکن هم هیچ پیشنهاد رسمی برای جدایی از بارسا نداشته است. از طرف دیگر، ورود بازیکنان جدید به ترکیب بارسلونا برای تقویت تیم - یکی ازوعده‌‌هایی که خوان لاپورتا در بازگشتش به مسند ریاست باشگاه داد - یکی دیگر از خواسته‌های لیونل مسی را محقق کرده است، مخصوصاً که یکی از این بازیکنان جدید سرخیو آگوئرو دوست قدیمی و صمیمی مسی است.

از شواهد و قراین اینگونه به نظر می‌رسد که مسی در پایان تعطیلاتش مقصد دیگری جز زمین تمرینی بارسلونا ندارد و احتمالاً او به عنوان بازیکن آزاد این کار را انجام خواهد داد. با این حال رخ دادن این اتفاق مستلزم دو شرط است.

با توجه به اینکه بازیکن آزاد است، شرط اول حضور او در تمرینات بارسلونا صدور مجوز از سوی باشگاه است که این مورد حل شده است اما مورد دوم به خود بازیکن مربوط می‌شود و آن بیمه پزشکی اوست که تا زمانی که بازیکن بارسلونا نباشد خودش باید آن را تقبل کند که البته پیش از این هم این اتفاق وجود داشت. مسی در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا علاوه بر بیمه پزشکی که اتحادیه فوتبال آرژانتین برایش در نظر گرفته بود، شخصاً نیز خودش را بیمه پزشکی داشت.

در مورد بارسلونا هم مسی تا زمانی که قراردادش را امضا نکرده باشد، باشگاه هیچ تعهدی نسبت به بیمه او ندارد و تمامی هزینه‌های مصدومیت احتمالی‌اش با خود او خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین