کد خبر: ۷۱۹۹۵۰
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹

درخواست گل‌محمدی از بازیکنان پیکان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از همه بازیکنان از جمله بازیکنان استقلال و پیکان خواست در هفته پایانی لیگ با همه توان به میدان بروند.
درخواست گل‌محمدی از بازیکنان پیکان
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان اظهار کرد: برای تمام مردم عزیز کشورم آروزی سلامتی دارم و در این روزهای سخت که شاهد از دست دادن عزیزان هستیم رعایت نکات بهداشتی باید در اولویت ما باشد. با رعایت و واکسیناسیون می‌توانیم جلوی ویروس کرونا را بگیریم که متاسفانه در کشور ما بحث واکسیناسیون ضعیف انجام می‌شود. از همه مسئولان می‌خواهیم نسبت به این موضوع واکنش و توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: فردا آخرین بازی فصل برای ماست و سه امتیاز این بازی می‌تواند ما را به قهرمانی برساند. قطعا انگیزه زیادی داریم برای اینکه بتوانیم در بازی فردا سه امتیاز را کسب کنیم. باید خیلی باهوش عمل کنیم و با تمرکز بالا کار کنیم. مقابل تیم خوبی بازی داریم که نشان داده خیلی راحت نمی‌بازد. در ۹ بازی آخر هم باخت نداشته است. پیکان تیم جوانی است و به آقای تارتار به خاطر چنین تیمی تبریک می‌گویم. آنها با انگیزه کار می‌کنند و سبک خاصی از فوتبال را نشان می‌دهند که قابل احترام است اما ما هم فردا انگیزه‌های زیادی برای پیروزی داریم. چیزی که بخواهد ما را به قهرمانی برساند، کسب سه امتیاز است.

گل‌محمدی ادامه داد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و فصل فوتبالی مشکلی بود و الان ۱۵ ماه است که تمرین می‌کنیم و مسابقه داریم. فراز و نشیب‌های زیادی داشیتم اما خوشبختانه بازیکنان، با غیرت و شرفی که از خود نشان دادند توانستند شرایطی فراهم کنند که الان با کسب سه امتیاز می‌توانیم قهرمان شویم. من به شرف و غیرت همه بازیکنان درود می‌فرستم و بارها گفته‌ام هر تیمی جای ما بود سر فرود می‌آورد و شکست می‌خورد و نمی‌توانست بلند شود اما بازیکنان ما نشان دادند که بزرگ هستند.

او ادامه داد: آنها بزرگی خود را نشان دادند و من از آنها تشکر می‌کنم. در کنار غیرتی که بازیکنان نشان دادند، حمایت هواداران و انگیزه‌ای که آنها از راه‌های مختلف به ما دادند، کمک کرد تا تیم را به اینجا برسانیم. از مدیران باشگاه هم تشکر می‌کنم که در هفته‌های اخیر تلاش زیادی انجام دادند تا انگیزه بیشتری به تیم داده شود. امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم و پنجمین قهرمانی پیاپی را جشن بگیریم که این هدف اصلی ما در بازی برابر پیکان است.

وی درباره انجام بازی جوانمردانه توسط همه تیم‌ها گفت: یک فوتبالیست وقتی شغل فوتبالیست بودن را انتخاب می کند اولین چیزی که باید داشته باشد، شرافت فوتبالی است. همه بازیکنان ایرانی این شرافت را دارند. من در زندگی فوتبالی خودم ندیدم که کسی بخواهد کم‌ کاری کند اما از همه بازیکنان و نه تنها از بازیکنان خودم بلکه از بازیکنان استقلال و پیکان می‌خواهم با همه توان خود بازی کنند. از همه می‌خواهم با تمام قدرت وارد شوند. در بازی فردا هم از بازیکنان پیکان می‌خواهم بهترین روز خود را داشته باشند و بیشترین تلاش را انجام دهند. امیدوارم هفته بدون حرف و حدیثی باشد. من ایمان دارم که لیگ ما بدون مشکل تمام می‌شود.

او در ادامه درباره شانس قهرمانی تیمش هم گفت: سرنوشت قهرمانی در اختیار خودمان است و این عملکرد ماست که قهرمان را تعیین می‌کند. تمرکز ما باید روی کار خودمان باشد و اگر این تمرکز را داشته باشیم قهرمان می‌شویم.

وی درباره مهدی تارتار و اینکه گفته می‌شود او پرسپولیسی است هم گفت: تارتار چندین سال است که مربیگری می کند و با این صحبت‌ها دنبال این هستند که برای پیکان انگیزه مضاعف ایجاد کنند. همه آقای تارتار را می‌شناسند و در چند سالی که مربی‌گری کرده همیشه با شرف بوده و همیشه بهترین کار خود را ارائه داده است. هیچکس نمی‌تواند درباره او حرف و حدیثی ایجاد کند. من اینجا از آقای تارتار می‌خواهم که در دیدار برابر ما بهترین ترکیب خود را به زمین بفرستند و بهترین کار را انجام دهد. این انتظار درباره همه بازیکنان و مربیان وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین