کد خبر: ۷۱۹۹۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
بیش از ۱۸۰ نفر مصدوم شدند

آتش‌سوزی مهیب جنگلی در ترکیه

وزیر کشاورزی و جنگل‌داری ترکیه امروز اعلام کرد بر اثر وقوع آتش‌سوزی مهیب جنگلی در این کشور، تا کنون دست‌کم ۱۸۳ نفر مصدوم شدند.
آتش‌سوزی مهیب جنگلی در ترکیه
آفتاب‌‌نیوز :

«بکر پاک دمیرلی» وزیر کشاورزی و جنگل‌داری ترکیه امروز پنجشنبه در سخنانی اعلام کرد: در نتیجه حادثه آتش سوزی در جنگلی واقع در جنوب ترکیه، تا کنون دست‌کم ۱۸۳ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس اعلام وزیر کشاورزی و جنگل‌داری ترکیه در این باره گفت: آتش سوزی به دلیل گرما پیش بینی می‌شد، اما متأسفانه به صورت گسترده‌ای در یک روز شروع شد و کنترل کامل آتش سوزی‌ها نیز زمان بر است.

گفتنی است که همزمان با وقوع حریق در جنگل‌های ماناوگات از توابع آنتالیا، از دیروز آتش سوزی وسیعی در مناطق جنگلی استان آدانا آغاز شده و عملیات اطفای حریق از زمین و هوا ادامه دارد.

مقامات محلی در بیانیه‌ای اعلام کردند: دو فروند هواپیما، ۱۵ بالگرد، شش بولدوزر و ۱۰۶ ماشین آتش نشانی در اطفا حریق مشارکت دارند.

کانال تلویزیونی NTV دود سیاه و غلیظی را در مجاورت ساختمانهای مسکونی نشان می‌دهد.

گزارش شده است آتش از بعد از ظهر دیروز شروع شده و به دلیل شدت باد، شعله‌ها به سرعت گسترش یافته و مناطق بیشتری را درگیر می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
0
0
گرمایش جهانی موجب اتش سوزیهای گسترده تر در اقصی نقاط جهان شده بشر بایستی میزان تولید گازهای گلخانه ای مخصوصا کربن دی اکسید رو کاهش بده تا زمین بتونه کمی نفس چاق کنه بعد از ما قراره فرزندانمون در کره خاکی زندگی کنند از الان باید هر کدام از ما با اندکی کاستن از درجه ابگرمکن و بخاری و پکیج و کاشت درختان و گیاهان ولو در گلدان به جنگ گرمایش جهانی برویم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین