کد خبر: ۷۲۰۰۴۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز:

مشکل بیکاری زمانی در کشورمان رفع می شود که جوانان مهارت یاد بگیرند

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج گفت: مشکل بیکاری زمانی در کشورمان حل می شود که جوانان میهن اسلامی مهارت یاد گرفته و یا به عبارتی دست به آچار باشند.
مشکل بیکاری زمانی در کشورمان رفع می شود که جوانان مهارت یاد بگیرند
آفتاب‌‌نیوز :

بهزاد غفاری به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و مناسبت های هفته ملی مهارت، به ماموریت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از جمله ارائه آموزشهای مهارتی به اقشار مختلف جامعه، پژوهش، تولید استانداردهای آموزشی و ارزشیابی نیروی کار پرداخت و خاطرنشان کرد: این سازمان به کمک حدود ۶۰۰ مرکز آموزشی ثابت و با همراهی نزدیک به ۱۲ هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای و ۲۱ هزار مربی خود، به عموم مردم و متقاضیان در دو بخش دولتی و خصوصی، خدمات آموزشی ارائه می کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ادامه داد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سطح ایران به کارجویان، شاغلین بنگاههای اقتصادی، اتحادیه ها و اصناف، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، دانش آموزان، سربازان وظیفه، ساکنان مناطق محروم و سکونتگاه‌های غیر رسمی، گروه های در معرض آسیب، زنان خانه دار، افراد دارای معلولیت، روستاییان، آسیب دیدگان اجتماعی و... آموزش های مهارتی ارائه می کند.

وی در ادامه به معرفی ظرفیت های آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز پرداخت و اظهارداشت: این اداره کل با ۸ مرکز آموزش دولتی و قریب به ۵۰۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در سطح استان، وظیفه آموزش و تربیت نیروی کار و ارتقاء مهارت شاغلان شهرستان های کرج، فردیس، اشتهارد، ساوجبلاغ و نظر آباد را بر عهده دارد.

غفاری در جمع نمازگزاران شهرستان کرج، آموزشهای مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را هدفمند توصیف و اشاره کرد: این آموزش ها بر اساس استانداردهای بین المللی اجرا شده ، انعطاف پذیر بوده و حداقل فاصله را با فناوری های روز دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
1
0
دقيقاً. الان جوانان اگر مدرك داشته باشند دنبال پشت ميز نشيني هستند اگر هم مدركي نداشته باشند دنبال نگهباني،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
0
0
ای طرح کاد یادت بخیر. ظاهرا دلت تنگ شده ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
0
0
نکه ماهر ها الان بیکار نبستند ؟
سارانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
0
0
سازمان آموزش فنی و حرفه ای از مهمترین سازمان های کشور است ومهارت آموزی سریع ترین راه برای اشتغال است اما متاسفانه به علت حقوق پایین کارکنان و عدم توجه کافی به رفاهیات و معیشت کارکنان سازمان در سالهای متمادی اکثر کارکنان انگیزه کافی ندارند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین