کد خبر: ۷۲۰۰۷۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵

نتایج هفته پایانی لیگ برتر فوتبال/ سایپا سقوط کرد، تراکتور به آسیا نزدیک شد

با نتایج رقم خورده در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال، سایپا به دسته پایین‌تر سقوط کرد.
نتایج هفته پایانی لیگ برتر فوتبال/ سایپا سقوط کرد، تراکتور به آسیا نزدیک شد
آفتاب‌‌نیوز :

هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال امشب (جمعه) برگزار شد که با نتایج رقم خورده تیم سایپا به لیگ دسته اول سقوط کرد.

سایپا در خانه تراکتور تبریز از این تیم با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و با قرار گرفتن در رده پانزدهم به دسته پایین‌تر سقوط کرد. تراکتور هم با این برد، ۴۵ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به گل‌گهر به رده چهارم رسید. در صورتی که استقلال قهرمان جام حذفی شود، تراکتور سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهد کرد.

سعید واسعی، سامان نریمان جهان (۲ گل)، میلاد فخرالدینی و علی فتحی برای تراکتور و حسین ماهینی برای سایپا در این بازی گلزنی کردند.

در دیگر بازی های این هفته‌ گل گهر سیرجان مقابل نساجی مازندران به تساوی رسید. گادوین منشا دو بار برای گل گهر و ایوب کلانتری و علی زامهران برای نساجی در این بازی گلزنی کردند.

فولاد با تساوی بدون گل مقابل پدیده در مشهد در رده ششم ایستاد.

ذوب آهن اصفهان در خانه خود مقابل مس رفسنجان با یک گل شکست خورد اما به دلیل شکست سایپا در رده چهاردهم ایستاد و در لیگ برتر ماندنی شد. محمد قاضی بازیکن پیشین ذوب آهن تک‌گل مس را به ثمر رساند.

آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام خمینی اراک با یک گل مغلوب نفت مسجدسلیمان شد. ساسان حسینی زننده تنها گل نفت مسجدسلیمان در این دیدار بود.

جدال تیم‌های صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز با برتری ۲ بر یک آبادانی ها به پایان رسید. عبدالله ناصری برای صنعت نفت آبادان و محمد امین اسدی برای ماشین سازی تبریز به گلزنی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین