کد خبر: ۷۲۰۰۸۰
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۷
هانی نوروزی در رختکن سرخ‌پوشان

ناراحتی پیکانی‌ها پس از قهرمانی پرسپولیس

بازیکنان پیکان پس از شکست مقابل پرسپولیس با ناراحتی از زمین بازی خارج شدند.
ناراحتی پیکانی‌ها پس از قهرمانی پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس امشب (جمعه) با برتری ۲ بر صفر مقابل پیکان در هفته پایانی لیگ بیستم به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها رسید تا پنجمین قهرمانی پیاپی‌اش را کسب کند. حاشیه‌های این دیدار به شرح زیر است:

عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال، مهرعلی و بهاروند، عضو هیات رییسه و رییس سازمان لیگ در بین دو نیمه بازی به ورزشگاه شهدای شهر قدس آمدند تا در مراسم اهدای جام حضور داشته باشند.

نیمکت‌نشینان پرسپولیس پس از دمیده شدن در سوت پایان بازی و قهرمانی در بیستمین دوره لیگ برتر به داخل زمین دویدند و جشن قهرمانی‌شان را شروع کردند. بازیکنان پیکان هم ناراحت از زمین خارج شدند.

مسوولان برگزاری لیگ برتر بلافاصله پس از قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس، مقدمات برگزاری مراسم اهدای جام را در هوای بارانی شهر قدس فراهم کردند.

عزیزی خادم و مسوولان همراهش پس از پایان بازی قصد حضور در رختکن پرسپولیس را داشتند که در میان راه سید جلال حسینی، کاپیتان سرخ‌پوشان را دیدند و با یکدیگر به سمت رختکن رفتند.

هانی نوروزی، فرزند هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس در رختکن این تیم حضور پیدا کرد و در آغوش بازیکنان پرسپولیس قرار گرفت. بازیکنان پرسپولیس هم چنین با پوشیدن لباس‌های مخصوص آماده‌ی حضور در جشن قهرمانی شدند. در این میان بازار گرفتن سلفی بین بازیکنان داغ بود.

سید جلال حسینی پس از ورود به رختکن،‌ بازیکنان را به دور خود جمع کرد و با آن‌ها صحبت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین