کد خبر: ۷۲۰۱۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

گل محمدی: علیه ما دسیسه کردند و سختترین قهرمانی را به دست آوردیم

سرمربی پرسپولیس در جشن قهرمانی این تیم از مدیران باشگاه خواست تا قرارداد بازیکنانش را تمدید کنند.
گل محمدی: علیه ما دسیسه کردند و سختترین قهرمانی را به دست آوردیم
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم و از همه کسانی که زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. کار بزرگی انجام دادیم. این قهرمانی سخت‌ترین قهرمانی و ارزشمندترین قهرمانی ما بود. علی رغم تمام دسیسه‌ها و نقشه‌هایی که کشیده شده بودند، توانستیم قهرمان شویم. امسال مشکلات زیادی داشتیم. با تدبیر خدا، اراده خدا و بعدهم اراده بازیکنان قهرمان شدیم.

وی درمورد حواشی بیرون از زمین پرسپولیس خاطر نشان کرد: خیلی از مواقع تنها بودیم و احساس تنهایی می‌کردیم. شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم. از شروع فصل این اتفاق افتاد؛ حتی وقتی فینال آسیا بودیم، بازهم این مشکلات وجود داشت، اما اراده بازیکنان فراتر از اراده بود و با غیرت و شرف خود تیم را به قهرمانی رساندند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درمورد تمدید قرارداد بازیکنان عنوان کرد: شرایط سخت است و این تیم یک ماه و نیم دیگر باید به آسیا برود. قراردادها باید تمدید شود. بازیکنان پرسپولیس بهترین‌های ایران هستند و باید حفظ شوند. بار دیگر این برد را به هواداران مخصوصاً میناوند، انصاریان، جاسمیان و... تقدیم می‌کنیم. ما مدیون آنها هستیم و امیدوارم روحشان شاد باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
0
0
معنی دسیسه را فهمیدیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین