کد خبر: ۷۲۰۲۷۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

مازیار حسینی، شهردار تهران می‌شود؟

براساس اخبار غیر رسمی مازیار حسینی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در دوره قالیباف شانش بیشتری را در بین سایر گزینه‌ها برای تصدی شهرداری تهران دارد.
مازیار حسینی، شهردار تهران می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

دیده‌بان ایران نوشت: منتخبین شورای شهر تهران از روز گذشته بررسی برنامه‌های نامزد‌های تصدی شهرداری تهران را آغاز کرده اند. بر این اساس، برای هریک از نامزد‌ها در حدود ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه برای تبیین و تشریح برنامه‌های خود در حضور منتخبین شورای شهر تهران زمان در نظر گرفته شده است البته در صورت نیاز، زمان بیشتری برای کاندیدا‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

در همین حال براساس اخبار غیر رسمی مازیار حسینی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در دوره قالیباف شانش بیشتری را در بین سایر گزینه‌ها برای تصدی شهرداری تهران دارد.

مازیار حسینی متولد ۱۳۴۹ در تهران است. از سوابق تحصیلی می‌توان به مدرک دکترای تخصصی (PHD) در رشته مهندسی عمران گرایش مهندسی سازه و زلزله و از سوابق اجرایی:مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ ساختمانی شرکت سرمایه‌گذاری غدیر (۱۳۹۷ تاکنون)، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران (۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶) معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران (۱۳۸۸ تا ۱۳۹۴) و جانشین شهردار تهران در ستاد مدیریت بحران و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران (۱۳۸۲ تا ۱۳۸۸) اشاره کرد.

محسن پیرهادی که پیشتر از او به عنوان گزینه اصلی شهرداری تهران نام برده می‌شد به دلیل عدم حمایت محمدباقر قالیباف از رسیدن به بهشت باز ماند.

سایت جهان نیوز وابسته به علیرضا زاکانی روز گذشته ضمن انتقاد از قوت پیدا کردن شهردار شدن «مازیار حسینی» ضمن بازنشر پُست اینستاگرامی این گزینه شهرداری تهران برای مرحوم ترکان نوشت:

این عرض ارادت ویژه به مدیر تکنوکرات دولت‌های هاشمی و روحانی که در سوابق خود بیان مواضعی نظیر توهین به مردم شرکت کننده در انتخابات مجلس و یا جملاتی نظیر «ایران قدرت رقابت در هیچ صنعتی جز قرمه‌سبزی و آبگوشت بزباش را ندارد»، «انرژی هسته‌ای چقدر می‌ارزد که ما برایش اینقدر هزینه کرده‌ایم؟»، «رقبای انتخاباتی روحانی کینه‌توز هستند»، «انگلیس بی‌حساب کاری نمی‌کند، نباید اقدام متقابل کنیم» و «مقاومت منطقی یعنی همین برجام» دارد باید برای اعضای شورای شهر تهران که همه معتقد به رعایت اصول انقلابی گری و اعتقاد به توانمندی داخلی هستند، در نوع خود قابل تامل باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین