کد خبر: ۷۲۰۳۰۶
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲

آمادگی ناجا برای برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری/ هیچ گونه مشکل امنیتی گزارش نشده است

فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی ناجا برای برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری در ۱۲ و ۱۴ مردادماه خبر داد.
آمادگی ناجا برای برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری/ هیچ گونه مشکل امنیتی گزارش نشده است
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسین اشتری در حاشیه دومین گردهمایی فرماندهان، روسا و معاونان ناجا (نشست فصلی ، ویدئو کنفرانسی ) گفت: نیروی انتظامی با به کارگیری تمامی ظرفیت ها و امکانات برای برگزاری این مراسمات مهم با آمادگی کامل پای کار است و حضور پررنگی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این رابطه تمامی هماهنگی های لازم برای برگزاری مراسمات تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور دولت سیزدهم "سیدابراهیم رئیسی" انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه خاطر نشان کرد: بحمداله در این رابطه تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی گزارش نشده است و نیروی انتظامی نیز همچون سنوات گذشته و حضور موثر در تمامی صحنه ها، برای برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور دولت سیزدهم با آمادگی کامل پای کار خواهد بود.

آمادگی ناجا برای برقراری نظم و امنیت در ماه محرم

این مقام ارشد انتظامی در ادامه به برگزاری مراسم ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و گفت: اگر امسال و به لطف پروردگار زیارت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) امسال نصیبمان شد نیروی انتظامی با تمامی امکانات آماده برگزاری تمامی مراسم ماه محرم در نظم و امنیت کامل است، همچنین این نیرو برای برگزاری باشکوه مراسم ماه محرم با تمامی هیئت های مذهبی همکاری های لازم را خواهد داشت.

براساس گزارش پلیس، مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور دولت سیزدهم "سیدابراهیم رئیسی" ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین