کد خبر: ۷۲۰۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

کنایه جهانگیری به نوار پخش کردن احمدی نژاد علیه لاریجانی و برادرش /روحانی گنجینه اسرار است

معاون اول رئیس جمهور با عزیز، دانشمند و گنجینه اسرار خواندن روحانی بیان داشت: اجر کار شما در تاریخ ماندگار خواهد شد. آقای روحانی در سال ۹۲ وقتی عهده دار قوه مجریه شدند کشور با تهدیدات و فرصت‌هایی روبرو بود.
کنایه جهانگیری به نوار پخش کردن احمدی نژاد علیه لاریجانی و برادرش /روحانی گنجینه اسرار است
آفتاب‌‌نیوز :

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در نشست مدیران ارشد دولت تدبیر و امید در سالن اجلاس سران گفت: لازم می‌دانم قبل از هر چیز به همه اعضای دولت و وزرا خداقوت عرض کنم.

وی با عزیز، دانشمند و گنجینه اسرار خواندن روحانی بیان داشت: اجر کار شما در تاریخ ماندگار خواهد شد. آقای روحانی در سال ۹۲ وقتی عهده دار قوه مجریه شدند کشور با تهدیدات و فرصت‌هایی روبرو بود.

جهانگیری اظهار داشت: کشور در سال ۹۲ در تنگنای بین الملل، رکود، تورم و در شرایط اوج اختلافات بود به گونه‌ای که رئیس جمهور وقت علیه رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه نوار پخش می کرد.

وی ادامه داد: یکی از هنرمندان در جلسه‌ای به من گفت ما قبلا حالمان خوب نبود و از این حال سر به کوه و بیابان می‌گذاشتیم اما الان حالم خیلی خوب است. واقعا هدف فشار حداکثری به زانو در آوردن ایران بود.

جهانگیری تصریح کرد: سیاست‌های اقتصادی دولت در دور اول و دوم خصوصا اقتصاد مقاومتی نتیجه اش این شد در اواخر سال ۹۸ در دوران ترامپ اعلام شد سیاست فشار حداکثری شکست خورد اما به یکباره کرونا به سراغ ما آمد. نرخ ارز در آخر سال ۹۸ حدود ۱۳ هزار تومان بود اما کرونا آمد به کمکش و فشار بر ما سخت‌تر شد.

معاون اول رئیس جمهور بیان داشت: مردم ایران با صبوری کمک کردند دولت سیاست خود را بخوبی پیش ببرد. ما بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار عدم فروش نفت داشتیم. اگر این منابع در اختیار ایران بود شرایط دیگری داشتیم. ما بیش از ۱.۵ میلیون شغل در روزهای اول کرونا از دست دادیم.

وی اضافه کرد: ایران ظرفیت‌های بزرگی دارد اما مهمترین مانعی که وجود دارد، دیر فهمی تغییرات جامعه و جهان، بی توجهی به سرمایه اجتماعی و رضایت مردم است. امروز دولتی می رود و دولتی میآید و آرزو می‌کنیم دولت آینده موفق شود و بر مشکلات چیره شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
0
2
کشوری که مسئولانش همگی مخزن اسرار یکدیگرند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین