کد خبر: ۷۲۰۴۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱

حمله دبیرکل موتلفه به دولت روحانی و دفاع از طرح محدودیت اینترنت

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به گزارش برجامی ظریف به مجلس، گفت: این گزارش فریاد می‌زند که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد و هیچ برنامه‌ای را نباید منوط به توافق یا همراهی غرب کرد.
حمله دبیرکل موتلفه به دولت روحانی و دفاع از طرح محدودیت اینترنت
آفتاب‌‌نیوز :

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در آخرین دیدار هیئت دولت دوازدهم، تصریح کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم و نیز در دولت‌های پیشین اثبات شد اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد، گفتگو و مذاکره وقت گذرانی است و آمریکا حاضر نیست در برابر امتیازات وسیع و گسترده‌ای که به دست می‌آورد حتی یک امتیاز بدهد.

وی افزود: در دولت دوازدهم اثبات شد اگر برنامه‌های داخلی را منوط به چشم داشت و همراهی غرب کنیم حتما شکست می‌خوریم اما هنوز عده‌ای که یا غافل هستند یا مامور، نمی‌خواهند این تجربه گرانسنگ را به عنوان دستاورد بزرگ دولت روحانی بپذیرند.

دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به نامه ظریف به سازمان ملل و نیز گزارش بیست و دوم وزارت خارجه به مجلس، گفت: این گزارش چند صد صفحه‌ای فریاد می‌زند که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد و هیچ برنامه‌ای را نباید منوط به توافق یا همراهی غرب کرد اما گویا مولف و مولفان این گزارش خودشان از تنها خاصیت این گزارش بی خبر هستند.

بادامچیان اضافه کرد: گزارش نشان می‌دهد بدعهدی و نقض پیمان از زمان اوباما شروع شد و در زمان ترامپ ادامه پیدا کرد و ۸۰۰ نوع تحریم ظالمانه به ۱۵۰۰ تحریم رسید و در هیچ مذاکره‌ای آمریکا و سه کشور شرور اروپایی حاضر نیستند حتی یک تحریم را لغو یا تعلیق کنند.

وی تاکید کرد: تحریم‌ها تنها با تکیه بر تولید داخل و اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی خنثی و بی اثر می‌شوند و این تجربه دوم دولت دوازدهم است و بر این اساس ما با کارنامه‌ای مشخص از این دولت روبرو هستیم و آنجا که بر اساس اعتماد به نفس ملی عمل کردیم موفق بودیم و جایی که اقتصاد را شرطی کردیم و آن را به بند ناف مذاکرات وصل کردیم شکست خوردیم.

دبیرکل حزب موتلفه در بخش دیگری از این گفتگو درباره طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی، گفت: قطعا در این طرح حقوق کاربران فضای مجازی حفظ خواهد شد، کسب و کاری را تعطیل نمی‌کند و منافع و مصالح مردم در نظر گرفته خواهد شد.

بادامچیان تصریح کرد: آنچه مهم است قانونمند شدن اینترنت و فضای مجازی است که اگر کسانی درباره این طرح نظر اصلاحی دارند آن را به مجلس بفرستند و مجلس هم توضیحات لازم را برای مردم ارائه دهد.

وی با بیان اینکه مهم این است که مردم به جوسازی‌های منفی رسانه‌های بیگانه توجه نکنند که نمی کنند، اظهار کرد: مردم و کارشناسان نظرات خود را برای تکامل این ضابطه مندی به حزب بدهند یا در اختیار نمایندگان مجلس قرار دهند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه درباره آزادی رهبر شیعیان نیجریه و همسرش پس از ۶ سال محرومیت، فشار و شکنجه اظهار داشت: آزادی شیخ زکزاکی را به فال نیک می‌گیریم و به دولت نیجریه توصیه می کنیم فشارهای گذشته را تکرار نکند و به رای دادگاه هم احترام بگذارد.

بادامچیان افزود: شیخ زکزاکی از همه اتهامات در دادگاه تبرئه شده است و او یک بیگناه مظلوم است که هیچ هدفی جز سربلندی ملت نیجریه و رفاه و آسایش محرومان این سرزمین ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توصیه به دولت سیزدهم پرداخت و تصریح کرد: دشمن شناسی و زمان شناسی در اداره سیاست داخلی و خارجی خیلی مهم است. رئیس جمهور منتخب دقیقا معلوم کند چه چیزی را از دولت قبل تحویل می گیرد و روحانی هم توضیح دهد که از دولت پیش از خود چه امانتی را تحویل گرفت و آن را چگونه به دولت بعد تحویل خواهد داد.

دبیرکل حزب موتلفه با تاکید بر اینکه رئیسی باید مراقب افت و خیزها و فراز و فرودهای اقتصادی کشور باشد، عنوان کرد: صیانت از ارزش پول ملی مهمترین کار دولت است و دولت آقای رئیسی می تواند در چاه ویل استقراض از بانک مرکزی و چاپ بی حساب و کتاب اسکناس نیفتد تا این مراقبت منجر به کاهش تورم و افزایش روزافزون ارزش پول ملی شود.

بادامچیان با بیان اینکه سیاست های پولی و مالی دولت باید در شورای اقتصاد و شورای پول و اعتبار و جلسات فنی و حرفه ای کارشناسان مبرز، خبره و کاربلد تدوین شود، گفت: تخلف از قانون و طراحی سیاست های غلط، دولت گذشته را به این ورطه هولناک اغتشاش قیمتها و کاهش شدید ارزش پول ملی انداخت.

وی همچنین روز حقوق بشر اسلامی را گرامی داشت و با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند، بیان کرد: کارنامه جنگی آمریکا و اروپا در دو جنگ جهانی، قتل عام میلیونها تن از نفوس مردم جهان بود که پس از جنگ هم از این جنایت دست برنداشتند.

دبیرکل حزب موتلفه گفت: اخراج آمریکا از منطقه و پایان دادن به حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی می تواند روزنه امیدی برای صیانت از حقوق بشر در جهان باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
0
1
چه جالبه هنوز بعد از بیش از 40 سال از محدودیت و آزار مردم خسته نشده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
0
0
این گزارش چند هفته پیش داده شده؛ تازه یادشان افتاده واکنش نشان دهند!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین