کد خبر: ۷۲۰۷۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

فرهاد به دنبال پوکر؛ امیر به عدد ۸ می‌اندیشد

فرهاد مجیدی در تمام رویارویی‌های قبلی با امیر قلعه‌نویی برنده بوده و حالا به چهارمین پیروزی می‌اندیشد.
فرهاد به دنبال پوکر؛ امیر به عدد ۸ می‌اندیشد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان فردا (چهارشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه باید در ورزشگاه آزادی برگزارکننده یکی از ۲ دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ باشند.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که باید شاهد چهارمین تقابل امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی باشیم. در سه جدال پیشین مجیدی، برنده مطلق بوده است. او یک بار در جام حذفی و ۲ بار در لیگ برتر توانسته از سد استاد خود بگذرد و برد را به دست بیاورد.

فصل گذشته بود که استقلال در لیگ برتر توانست با نتیجه ۲ بر یک از سد سپاهان بگذرد. شیخ دیاباته و شایان مصلح(گل به خودی) برای آبی‌پوشان تهرانی و محمد محبی برای طلایی‌پوشان موفق به گلزنی شدند.

سپس در یک چهارم نهایی جام حذفی شاهد پیکار مجدد ۲ تیم در تهران بودیم که این بار هم این شاگردان فرهاد مجیدی بودند که با ۲ گل به پیروزی دست یافتند. وریا غفوری و علی کریمی گلزنان آبی‌پوشان در این بازی بودند.

در این فصل قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر سیرجان شد و او بار دیگر در تهران به مصاف فرهاد مجیدی رفت. بازهم سناریوی قبلی تکرار شد و استقلال به پیروزی ۲ بر صفر رسید. محمدحسین مرادمند و مهدی مهدی‌پور این بار موفق شدند گلزنی کنند.

حالا چهارمین جدال امیر و فرهاد از راه رسیده است و بازهم پای جام حذفی در میان است. باید دید پوکرِ فرهاد تکمیل می‌شود یا قلعه‌نویی بعد از سه شکست بازمی‌گردد. از طرف دیگر سرمربی گل گهر به هشتمین قهرمانی خود در دوران سرمربیگری می‌اندیشد. او پیش از این ۲ بار در جام حذفی و پنج بار در لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده و می خواهد با یک جام دیگر بعد از چند سال بدون جام فاصله‌اش را با یحیی گل‌محمدی به ۲ افزایش دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
قرمزته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
0
1
این پوکر هم مثل اون چهار گلی که در حقیقت سه گل بود. اسطوره عددی.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین